Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

schimmeltje schreef:wat kan het trouwens voor kwaad als zo'n chip aan de wandel gaat?
schimmeltje schreef:huisdieren chippen ze ook al jaren. daar heb ik ook nog nooit rare verhalen over gehoord.
Nu heb ik daar gelukkig niet mee te maken (één van mijn rassen wordt zonder gegronde reden, laat staan enig onderzoek, gewoon verboden
) Ook bij diefstal en weglopers is het een handig identificatiemiddel, maar dan moet het natuurlijk wel ergens centraal geregistreerd staan

Cassidy schreef:En mijn paarden zijn voor mij alles. Ik zou er niet aan moeten denken als ik ze zou verliezen omdat de chip aan de wandel gaat.
schimmeltje schreef:ieder lichaam kan een bepaalde hoeveelheid lichaamsvreemde stoffen verdragen. volgens mij is een borstvergroting gevaarlijker dan zo'n kleine chip.
. Als ik dat vergelijk met een chip die in een spier
wordt aangebracht die een paard veelvuldig gebruikt, lijkt me het niet onwaarschijnlijk dat er zat paarden zijn die daar reactie op geven.

. Als ik dat vergelijk met een chip die in een spier
wordt aangebracht die een paard veelvuldig gebruikt, lijkt me het niet onwaarschijnlijk dat er zat paarden zijn die daar reactie op geven.
[/quote]
[/quote]
.
(schimmeltje schreef:ik vind het chippen van mensen toch nog wel even los staan van een huisdier of paard, maar goed.