Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en ik heb ook zeker wat van jullie opgestoken/geleerd. dankjewel! & veel plezier met je hoofdstel 

carola schreef:Ik heb me opgegeven voor Zelhem, klasse I. Dus over 4 weken mag ie weer. Maar mijzelf kennende kan ik me altijd nog een smoes bedenken waarom ik kan afzeggen. Want ik verga altijd van de zenuwen en ben zo'n niet-held!
carola schreef:Mixta: wij vonden het ook erg gezellig met jullie als buren! Het wijntje was lekker he? Hoe is het met je paardje vandaag, staat ie er fris bij?
We hebben lekker wat gestapt en hij heeft lekker buiten in de wei gestaan
carola schreef:Maar mijzelf kennende kan ik me altijd nog een smoes bedenken waarom ik kan afzeggen. Want ik verga altijd van de zenuwen en ben zo'n niet-held!
En het ging toch gewoon top en hij was rad (ondanks de spoken die je zaterdag zag), dus niet zeuren en gewoon gaan 

Hoop dat er dit keer niks tussenkomt :p

carola schreef:Judith: ik denk één dag. Maar eerst maar kijken of er niets raars tussen komt...... Lange termijn planning is volgens mij hetzelfde als opwekken van ongelukjes, dus ik denk er nog maar niet teveel over na!