Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Peesblessure maar misschien alleen maar een verrekking
?
.
.
Hoop dat het allemaal meevalt en ze snel geneest!!
Sorry maar zelf (gelukkig) weinig ervaring met peesblessures! Succes met de scan! Lynn_Nikita schreef:ik heb zoiets meegemaakt met water, hoop dat het met een sisser afloopt en geen peesblessure oid is.
splash1999 schreef:Lynn_Nikita schreef:ik heb zoiets meegemaakt met water, hoop dat het met een sisser afloopt en geen peesblessure oid is.
wat is er gebeurd dan, lijkt me ook geen toffe ervaring
splash1999 schreef:Vandaag was de direnarts geweest om te scannen.
Tja hij vond het zo al geweldig dat het been snel mooi dun werd en ook koel. Nu blijkt ze niet zo'n erge blessure te hebben, Hij vond het de mooiste die je kan hebben voor de genezing. Moet 6 weken stappen en dan 2 weken rustig gaan draven naar 5 min toe, dus heel langzaam aan. Dan nog een scan om te kijken of alles oké is. Dus in ieder geval zijn wij 2 maanden onder de pannen zonder wedstrijden. Ik baal hier wel enorm van, eindelijk een goede conditie terug dan dit weer.
maar aan de andere kant ook wel goed nieuws dat het dus niet zo'n hele erge blessure is!! Sterkte en heel veel succes met het herstel!