En dit is Lee, mijn ouwe moeder:
Zij is van het alerte soort
:Ze vindt het nodig mij af en toe van die afkeurende blikken toe te werpen. God mag weten wat ik hier nou weer "fout" heb gedaan.
En ja hoor, hier hebben we Pepsi. Die met dat engelachtige smoeltje:
Koppie lekker laag, oortjes naar voren ... ALLES om maar zo positief mogelijk over te komen:
Ze krijgt het altijd voor mekaar om zo snoezig mogelijk te doen als de baasjes in de buurt zijn. Schijnheilig, dat is het!
En dan hebben we hier mijn kleine zusje. Ook de onschuld zelve. Uh-huh.
Ze zegt dat ze over een jaar of wat een kop groter gaat zijn dan ik en dat ze dan revanche gaat nemen voor alle loeren die ik haar heb gedraaid. Wie gaat ze daarvoor meebrengen dan? Haar grote broer? HA! Volgens mij weet ze niet eens hoe je revansj moet spellen.
Nou goed, ze blijft natuurlijk mijn kleine zusje, dus ik deel dan nog wel eens een stok met haar. Kunnen we samen op een houtje bijten. Nou, briljant hoor.
Oh ja, en dan hebben we nog dit portret:
Daar wil ik eigenlijk niet eens te veel woorden aan vuil maken. Noemt zichzelf een hunterhond. Tsk
.Moet ik er nog bij vermelden dat bovengenoemde huisgenoten allemaal vrouwen zijn?? En dat ze absoluut geen gevoel voor humor hebben??
Ik bedoel, doe je lief tegen ze ...
Lief neuzen
Some lip action
Love nip
Ik had eigenlijk het idee dat ze mijn aanwezigheid wel kon waarderen.
........wat een beer, je moet toch meer foto's plaatsen hoor, zodat we van al dat moois kunnen mee genieten
. Gezellig clubje zo hoor, en mooie foto's in het zonnetje!