Sinds kort ben ik ook een "bokker". Na veel gelezen te hebben op bokt, vind ik het wel tijd om het een en ander aan te kaarten.
Sinds 5 maart heb ik een Haflinger. Na drie maanden training was hij klaar om er leuk mee te gaan rijden. Zelfs wedstrijdgevoel kwam bij mij naar boven, dat terwijl ik recreatief wou gaan rijden.
Nu stuit ik hier en daar op wat probleempjes.
Wie heeft er ook een Haflinger waar western mee gereden word ?Misschien heb ik wat aan jullie verhaal en kan ik weer met goede moed er tegenaan.

.
. Het lijkt me alleen erg leuk om ervaringen uit te wisselen met andere Haflinger gekken.
Ik weet eigenlijk niet of Tanja (eigenaresse) hier vaak komt.
.
. Vroeger moesten ze echt wel wat meer doen dan dat. Maar ja, je word ouder he
. Ik hoop dat Tanja mij haar verhaal kan vertellen 
. Wat cirkels betreft : dat probeer ik meestal ook, maar als ik hem linksom op de cirkel wil houden dan gaat hij glashard de andere kant uit. Al heb ik zijn hoofd zowat op mij been liggen hij gaat gewoon de andere kant uit. Over lenigheid gesproken
. Ik merk nu tenminste dat ik niet de enige ben. Het is een onwijze schat en ik zou het heel jammer vinden als ik hem zou moeten verkopen omwille van mijn wantrouwen
. Gister heb ik weer even op hem gezeten en het ging weer best goed. Een andere meid van stal heeft even op hem gereden 
), na 10 jaar engels te hebben gereden, kijken of ik het echt leuk vindt....