Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Altos schreef:Wat jullie zeggen dat vermoede ik al. Op zich wel jammer. Mischien moeten we maar een SGW of Life trainingsweekend organiseren dan
Wat daar staat aan hindernissen is echt om te kwijlen!
marieketencate schreef:Altos schreef:Wat jullie zeggen dat vermoede ik al. Op zich wel jammer. Mischien moeten we maar een SGW of Life trainingsweekend organiseren dan
Ja, lijkt me leuk, ik weet nog een fantastische plek in Pratoni del VivaroWat daar staat aan hindernissen is echt om te kwijlen!

Valentijn schreef:Ik ga misschien ook naar de SGW pony's samen met een vriendin.
Ik heb nog nooit SGW gedaan dus leek me wel een gezellig en leerzaam week(je) om erin te komen
Het lijkt mij erg leuk en voor mij een goede opstart denk ik.
AntheaV schreef:Nee ze staan de hele dag op stal. Er zijn wel een paar paddockjes (ook maar 2 dacht ik) en daar mag je ze wel even in zetten
AntheaV schreef:Nee ze staan de hele dag op stal. Er zijn wel een paar paddockjes (ook maar 2 dacht ik) en daar mag je ze wel even in zetten
Valentijn schreef:AntheaV schreef:Nee ze staan de hele dag op stal. Er zijn wel een paar paddockjes (ook maar 2 dacht ik) en daar mag je ze wel even in zetten
Oh..dat is minder!
En hoe zijn de stallen? koel?
En krijgen ze dan meerdere keren op een dag eten?