Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar niet voor deze prijs.Citaat:Daar kan ik het niet helemaal mee eens zijn hoor, een leuke netjes ingereden paint met papieren betaal je niet met een kleine 4000 euro ( zeker niet met een billy cook zadel, is nl ook niet 1 van de goedkoopste merken, toch ?? )
Dus ik denk, ook met het oog op niet serieuze paarde mensen, dat de prijs behoorlijk netjes is, en daarbij het is een vraagprijs dat houd in mijn ogen in dat er "onderhandeld" kan worden ..........
Nee hoor vind het heel netjes.
Daar kan ik het niet helemaal mee eens zijn hoor, een leuke netjes ingereden paint met papieren betaal je niet met een kleine 4000 euro ( zeker niet met een billy cook zadel, is nl ook niet 1 van de goedkoopste merken, toch ?? )
Dus ik denk, ook met het oog op niet serieuze paarde mensen, dat de prijs behoorlijk netjes is, en daarbij het is een vraagprijs dat houd in mijn ogen in dat er "onderhandeld" kan worden ..........
Nee hoor vind het heel netjes.
DubbelDun schreef:Ik ben altijd wat huiverig om een paard met zadel te kopen. Ik ken er teveel die met een niet-passend zadel kwamen nl.