Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en nu heb ik er nog 2 die het fijnst zijn over , deze blijven !
Alhoewel dat achteraf wel een mazzeltje is gebleken, ik heb het gekocht voor 1000 piek en de waarde is volgens een kenner nu 6000 piek. Dat zadel was dus te klein dus moest er een nieuwe komen. Ook daar was mijn paard na een jaar uit gegroeid. Uit mijn 3e westernzadel (maat full) is hij ook gegroeid. (by the way, als iemand nog een zadel met boom maat extra-full heeft????, evt ruilen voor zadel maat full???? ) Voor het appaloosa caroussel team kocht ik een eenvoudig vzh zadel, uiteraard te klein. Toen een kieffer vzh van vriendin gekocht hihi, zeeeeeer klein. Mijn paard heeft maat 34 en achteraf bleek dat dat zadel maat 26 was. Mijn dressuurzadel heb ik laten verbreden (het breedtste dat in de winkel te koop is is maat 32) tot maat 34 en dat is het enige zadel dat goed past!!!! Nu dus weer op zoek naar een goed passend westernzadel. Heeft iemand nog een onbewerkt round skirt westernzadel maat extra-full??????
Vandaar de OF.
Als ik dat afzet tegen de prijzen die ik op Bokt langs zie komen, toch een koopje zou ik zeggen
cornelie schreef:Maar ik geef toe, 1000 euro is natuurlijk niet niks.

Sonja schreef:SM, wil je daarmee zeggen dat betreffende verkopers door de telefoon heen die gele dikbil van mij konden zien....
cornelie schreef:Heeft iemand van jullie wel eens een bekend merk zadel ingeruild bij een westernshop tegen aankoop van een nieuw zadel? En hoeveel heb je daar dan nog voor terug gekregen? Dat is voor mij natuurlijk ook een optie maar vaak wordt gezegd dat je er partikulier meer voor kunt krijgen. Nu ben ik dus wel benieuwd naar degenen die hier ervaring mee hebben.
Sugarmiss"]
[quote="Odi schreef:.... Heb later bij een bedrijf in Duitsland mijn zadel ingeruild en heb 3000 mark korting gekregen op het nieuwe zadel.