Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marieketencate schreef:Als je hem 2 meter diep wil maken, moet ie wel ongelooflijk groot zijn! Anders loopt het veel te steil af. dus dan moet je wel rekenen op een paar uurtjes met een graafmachine en aangezien de bodem ook hard moet zijn, zul je ook speciaal zand en een speciale ondergrond moeten hebben, anders verdwijnt het water zo in de grond!
Ik denk dat ze waterbakken aanleggen met doek, puin en daarover heen zand. Als je zo'n grote wil maken, gaat dat wel wat kosten. Anders zou je Gert Boonzaaijer eens moeten bellen, die heeft zo'n waterbak met een super vast bodem!
@ loulou: ja ik zou hem graag willen gebruiken om in te zwemmen! Het wordt ook niet de bedoeling dat ik er in of doorheen galopeer!KsVrPy schreef:jah 2 meter is wel erg groot, dan zou ik toch voor 1 meter gaan, je verkijkt je ook wel snel op de maat he? misschien moet je toch is langsgaan bij iemand die er verstand van heeft.
Ik ben nu nog wat aan het orienteren. Ik ga zeker nog langs bij iemand die er verstand van heeft!!! Ik wil wel dat hij veilig is voor mijn paard!!! KsVrPy schreef:jah 2 meter is wel erg groot, dan zou ik toch voor 1 meter gaan, je verkijkt je ook wel snel op de maat he? misschien moet je toch is langsgaan bij iemand die er verstand van heeft.
KsVrPy schreef:jah 2 meter is wel erg groot, dan zou ik toch voor 1 meter gaan, je verkijkt je ook wel snel op de maat he? misschien moet je toch is langsgaan bij iemand die er verstand van heeft.
Simmie schreef:25 cm voor een waterbak waar je door heen kunt galopperen.
Simmie schreef:Simmie schreef:25 cm voor een waterbak waar je door heen kunt galopperen.