[WN] WesternGids Veiling Mikel Wasser 15-11-2006 t/m 16-12-2006

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jolande

WesternGids Veiling Mikel Wasser 15-11-2006 t/m 16-12-2006

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 20:41

Afbeelding

WesternGids Veiling 'Aktie voor Mikel'

Half November start de Westerngids met een grote veiling tbv de Stichting Mikel Wasser.

Mikel Wasser was een erg succesvolle jeugd ruiter binnen de westernsport, tot het noodlot toe sloeg en hij een zwaar auto ongeval kreeg. Lees meer
Voor zijn medische behandeling is de stichting Mikel Wasser opgericht. Deze stichting heeft als doel het financieel ondersteunen van jonge personen die de ruitersport beoefenen of beoefend hebben en door een ongeval medische of therapeutische behandelingen nodig hebben die niet door de verzekering wordt vergoed.

Via deze weg wil de Westerngids proberen een steentje bij te dragen bij het verder op weg helpen van in eerste instantie Mikel’s therapie en vervolgens andere jeugdruiters, van alle disciplines binnen de paardensport, die de hulp van deze stichting nodig hebben.

Voor deze aktie hebben een aantal sponsors kosteloos geweldige artikelen en diensten ter beschikking gesteld en deze zullen geveild gaan worden in een speciale veiling.
'Speciaal' omdat niet het hoogste bod een artikel wint, maar het laagste unieke bod! http://www.westerngids.nl/AktieMikel/VeilingMikel.htm

Te veilen zijn: diverse clinics van vooraanstaande trainers uit de westernsport, een DVD van Sapergia en Rzepka, een aantal dekkingen van tophengsten, prachtige western art, een photoshoot, een wedstrijd outfit en als klap op de vuurpijl een Billy Cook zadel.

Vanzelf sprekend zullen alle opbrengsten ten goede komen aan de stichting.

Zorg dat je erbij bent en misschien win jij wel een zadel of een dekking voor een paar eurocent!

De westerngids
http://www.westerngids.nl

Anoniem

Re: WesternGids Veiling voor Stichting Mikel Wasser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 09:47

Ik doe mee! Vanaf wanneer kun je je "aanmelden" of zo?

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 13:13

V.w.b. de dekkingen, wat zijn de voorwaarden.
Ik weet dat veel hengsten alleen binnen het ras mogen dekken, ik kon hier geen voorwaarden vinden daarover.

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 19:53

skippy1 schreef:
Ik doe mee! Vanaf wanneer kun je je "aanmelden" of zo?

Je hoeft je niet eerst aan te melden. Vanaf het moment dat je geld hebt overgemaakt doe je mee. Vergeet bij het overmaken niet te vermelden dat het de Westerngids Veiling Mikel betreft en je naam en telefoonnummer (zie ook de veilingvoorwaarden zoals beschreven op de WesternGids.)

Margee schreef:
V.w.b. de dekkingen, wat zijn de voorwaarden.
Ik weet dat veel hengsten alleen binnen het ras mogen dekken, ik kon hier geen voorwaarden vinden daarover.

Ga ik even voor je navragen. Je hoort zsm van me.

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 09:32

Zoals beloofd zou ik nog doorgeven hoe het zit met dekkingen van niet quarter/paint-merries.
Ik weet inmiddels dat de eigenaar van de tophengst Coeur D Wright Stuff speciaal voor deze veiling van de WesternGids toestemming geeft voor een dekking met een niet quarter/paintmerrie! Dit is natuurlijk een super kans voor eigenaren met een merrie van een ander ras, om een veulen te fokken van deze geweldige hengst! In september liet Coeur D Wright Stuff weer in Mallorca zien dat hij bij de absolute top van de reining hoort. Hij werd daar 4e in de 1e go round, 4e in de finale en 2e in The Open Lawson Bronze Trophy!
Let wel, deze hengst is normaal gesproken dus niet beschikbaar voor niet-quarter merries, dit is een eenmalige kans! Dus laat hem niet aan je voorbij gaan! Cool

Zodra ik over de andere hengsten weet of ze beschikbaar zijn voor niet-quarters, laat ik het weten.

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 08:59

Van de andere beschikbare dekkingen is door de eigenaren aangegeven dat ze binnen het ras moeten vallen, alleen quarter en paint merries dus. Dus alleen voor Coeur D Wright Stuff geldt dat hij beschikbaar wordt gesteld voor andere rassen.
Nog 9 dagen en we gaan van start! Zorg dat je erbij bent en dit niet mis loopt!!!!

Mocht je overigens een internet site, trainings/handelsstal, pensionstal hebben of op een lokatie komen waar veel ruiters komen en je wilt mee werken aan de bekendheid van deze veiling en zo Mikel steunen, stuur me dan een pb-tje. Er zijn flyers en banners beschikbaar die je resp. kunt uitprinten en ophangen of plaatsen op je site.

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 00:41

We zijn begonnen met de veiling op http://www.westerngids.nl!
Er is een ding gewijzigd in tegenstelling tot wat ik eerder schreef moet je je wel aanmelden voor je kunt bieden. Hierdoor hoef je echter maar een keer je gegevens door te geven, wat het allemaal wat makkelijker en overzichtelijker maakt.

Veel succes allemaal en zorg dat je het laagste unieke bod geeft Cool

Jolande

Re: WesternGids Veiling Mikel Wasser 15-11-2006 t/m 16-12-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 09:00

We gaan de laatste veiling week al weer in, wat gaat dat snel! Mocht je nog niet mee doen, kom op, steun het goede doel, ga naar http://www.westerngids.nl, maak dat laagste unieke bod en win zo'n prachtige prijs!

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-06 09:00

De WesternGids veiling zit er inmiddels al weer een aantal dagen op. De kosten voor de biedingen (aantal boden * €2,50) moeten voor 22 december a.s. binnen zijn om mee genomen te worden voor de einduitslag, want alleen betaalde biedingen gelden.
Let wel: het zou dus zo maar kunnen zijn dat als de gene die nu het laagste unieke bod heeft niet betaald. Al zijn of haar biedingen op al artikelen waarop hij of zij geboden heeft, worden dan ongeldig. Hierdoor kan het bod van iemand anders zo maar het laagste unieke bod kan worden en als die wel betaald heeft heeft die dus het artikel! Dus al dacht je bij de laatst getoonde stand niet eerste te staan, dit kan zo maar veranderen door niet-betalers. Natuurlijk hopen we dat iedereen netjes het geld over maakt, zodat voor Mikel des te meer behandelingen mogelijk zijn, want daar gaat het toch uiteindelijk om!
Tot slot moet binnen 30 dagen na de uitslag nog het geboden bedrag worden overgemaakt. Misschien denken jullie nu van tjonge wat een gedoe allemaal, maar helaas is dit noodzakelijk om bv. niet met meneer de belasting te maken te krijgen.

Ik begrijp dat een aantal bokkers zitten te springen om de uitslag Haha! Buiten dat mijn voorgaande verhaal duidelijk zal maken dat ik geen enkele toezegging kan doen, kan het helaas ook niet sneller afgehandeld worden omdat het geld rechtstreeks gestort wordt bij de Stichting en niet bij de WesternGids. Er zit dus een afstemactie tussen die we zorgvuldig en goed willen doen. Geduld is dus een schone zaak!

Heza_Yankee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 11:02

En en en en en................................???????? Haha! Hyper! Hyper!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 00:53

Eindelijk we zitten nu tussen kerst en nieuwjaar .........

Kopie site westerngids:

En natuurlijk danken wij ook alle mensen die hebben geboden op deze artikelen. Tussen kerst en nieuwjaar gaan we bekijken welke boden geldig waren en wie het laagst unieke bod uitbrachten en daarmee de gelukkige eigenaar worden van een veilingartikel voor slechts een paar eurocent.

De einduitslag zal in de eerste week van Januari op deze site gepubliceerd worden.

Wat ik mij afvraag......worden de winnaars eerder op de hoogte gebracht dan eerste week januari??? Tong uitsteken Haha! Hyper! Mail

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 08:36

Ik denk het niet, ga maar uit van de eerste week van januari. We moeten de financiele gegevens binnen krijgen via de stichting en met deze dagen kost dat wat meer tijd natuurlijk. Maar don't worry, zodra we de uitslag weten, maken we deze bekend Haha!

Heza_Yankee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 15:15

CounTree schreef:
De einduitslag zal in de eerste week van Januari op deze site gepubliceerd worden.[/i]

Wat laat!!! Ik had eigenlijk na de kerst verwacht, omdat ik dit op de site zag staan van de westerngids

Na de kerst gaan wij hiermee aan de slag en zullen de uitslag vervolgens zo spoedig mogelijk op deze site publiceren.

De uitslag was bij de westerngids al bekend. De 22e moesten alle betalingen binnen zijn. Dan kan de stichting de 27 en 28e met de westerngids kortsluiten hoe en wat en dan kan het de 29e bekend zijn. Maar het zal wel anders in elkaar zitten dan ik denk. Haha!

Wat gebeurt er eigenlijk als iemand de veiling gewonnen heeft, maar het geboden bedrag niet betaald?? Krijgt dan alsnog de tweede unieke bieder het artikel/ de dekking??

En krijgen we ook te zien hoeveel de winnaar geboden heeft?

Glimworm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 14:38

CounTree schreef:
Eindelijk we zitten nu tussen kerst en nieuwjaar .........

Wat ik mij afvraag......worden de winnaars eerder op de hoogte gebracht dan eerste week januari??? Tong uitsteken Haha! Hyper! Mail

Dat vraag ik me ook af. Ik wil het zo graag weten. Tong uitsteken
En het liefst NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 11:09

Heza_Yankee schreef:
De uitslag was bij de westerngids al bekend. De 22e moesten alle betalingen binnen zijn. Dan kan de stichting de 27 en 28e met de westerngids kortsluiten hoe en wat en dan kan het de 29e bekend zijn. Maar het zal wel anders in elkaar zitten dan ik denk. Haha!
Wat gebeurt er eigenlijk als iemand de veiling gewonnen heeft, maar het geboden bedrag niet betaald?? Krijgt dan alsnog de tweede unieke bieder het artikel/ de dekking??

Als het geboden bedrag niet betaald wordt, dan gaat het inderdaad naar de volgende unieke bieder. Dat hoort er allemaal bij Haha!
We hebben zojuist alle info binnen gekregen dus nu gaan we aan de slag met het uitzoeken wie wat hoeveel enz. Dus... geduld is een schone zaak Knipoog

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 00:24

Quote: We hebben zojuist alle info binnen gekregen dus nu gaan we aan de slag met het uitzoeken wie wat hoeveel enz. Dus... geduld is een schone zaak

Ik hoor tromgeroffel.......... Hyper! Party!!

ja? ja!? ja?????? And the winner is...............????????

roffel, roffel......

Kom net bij Arthur vandaan...........leuke zadeltjes (in afwachting van een uitslag), nietwaar Anke!! Haha! Knipoog Vingers aflikken

Glimworm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 22:42

@CounTree: Zal wel een mooi Quarabje kunnen worden, toch?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 15:53

@Glimworm: Fingers crossed for June!!! Dit zou "een once in a lifetime zijn" dan, omdat ie normaal gesproken geen andere rassen dekt.

Ben nog in de running voor:
het zadel...

De laatste dag heb ik hier ook nog op geboden. Nirvana der zadel past niet meer zo best....., dus moet op zoek naar een nieuwe.

Heza_Yankee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 18:15

Bij de laatste update had ik 3x het unieke laagste bod. Ben benieuwd wat daar nog van over is Nors opkijken

@glimworm, waar heb jij op geboden dat je hoopt te winnen? en zijn wij de enige die zo nieuwsgierig zijn naar de uitslag?? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 21:06

neehoor, hier zit er ook eentje met smart naar de uitslag uit te kijken, ( ben alleen meer een meelezer:)
Ik heb eigenlijk de hele periode als laagste unieke bod gestaan, maar goed, de laatste drie dagen waren niet zichtbaar..
Maar stiekum reken ik wel op een telefoontje van de week Hyper!

Glimworm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 16:00

@Heza_Yankee: Heb op de zadel geboden. Vanwegen naar mijn idee en niet meer goed passend zadel.
Had ook wel interesse in een dekking gehad, maar met mijn ruin zul dat niet echt goed werken. Knipoog
Waar heb je zelfs dan op geboden?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 16:06

Jolande schreef:
Ik denk het niet, ga maar uit van de eerste week van januari.

Yeah Go jij! Go jij! !! Eindelijk we zitten in het nieuwe jaar oftewel.....EERSTE WEEK JANUARI!!!

Kom op Jolande....MAAK ONS BLIJ!!! Haha!

(geduldig) gelukkig nieuwjaar allemaal!!!
Knipoog

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 16:59

Yes, Ik spring zojuist een gat in de lucht en maak vreugde dans!!!

ZOJUIST gewonnen een dekking van TOPHENGST STUFF!!!!

Jippie yeah yeah!!!!

toppie toppie toppie.....nu nog mijn merrie zo gek krijgen!!!

Wauwie!!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 17:02

Hey Leuk Anke gefeliciteerd met het zadel!!!

En Yvonne met clinic en dvd!!!

Ons ongeduldig wachten is beloond!!!

De andere ook van harte......wauw mijn stoutste dromen zijn uitgekomen....!
En de rest