En zoals altijd lopen de discussies daar weer uit de hand omdat mensen anoniem kunnen plaatsen en er niet gemodereerd wordt.
Maar die anonimiteit zorgt er blijkbaar wel voor dat er daar zaken bespreekbaar worden gemaakt die wel de moeite waard zijn, mits op de juiste manier gebracht.
Ik vind het jammer dat we dat soort dingen blijkbaar niet op Bokt kunnen/willen bespreken. Hier hebben we het voordeel van een kundige moderator die de boel in de hand kan houden en de plicht om je te registreren.
Nou maak ik zelf nooit iets mee
dus ik kan geen topic openen over dierenmishandeling, een trainingspaard dat in de les meeloopt of een trainer die van stal verandert. Maar ik zou het best goed vinden als mensen dit soort dingen wel op Bokt zetten, mits:* informatie uit de eerste hand
* goed onderbouwd
* niet anoniem
* niet uitsluitend bedoeld om iemand te beschadingen.
Reacties?
{edit} toegevoegd dat het over de western plaza gaat

verhaal van jou betreft over bokkers die niet willen luisteren. Ja daar heb je gelijk in. Maar je aangevallen voelen is een behoorlijk natuurlijke reactie. En oordelen via internet blijft lastig. Maar ik vind inderdaad dat we/je daar ook niet mee moet stoppen. Dat zeg ik, het is hier veel te politiek correct geworden. Laten we vooral niet zeggen wat we echt denken

ik wil het best zelf modereren, maar ja, daar ben ik niet voor uitgekozen