Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

was daar dus een beetje loerderig. Had 189 pnt (vond ik toch wel aan de lage kant) en stond 6e. Springen vond ik niet hoog (spring normaal L, dus dit is niks) en was foutloos. Sprak na de tijd de jury en er was super slecht gesprongen in de B zei die. Mooi voor mij natuurlijk.
In Neede ging ie na het smalletje aan de loop met mij en daarom denk ik wat te voorzichtig gereden. Voortaan dus maar gewoon vol gas doorrijden.
. Ibonn, eventinggek en natuurlijk Madeleine. En 2 van de 3 in de prijzen!!! 
177
3 goed, 4 goed, 5 goed, 6 goed, 7 goed, 8 goed, 9 goed, 10ab dubbel die niet zo fijn staat maar ging super! e ndaar had ik me moeder gedropt om te zeggen hoe me tijd was en die zat super!
, 11 sprong ik adnere hindernis dan ik wou en dan ook nog is in stap, 12 vlak na 11 rotwending erheen en nop wou eerst niet maar we gingen toch en weer in stap
, hindernis 13 goed, 14 waterbak ging super tussen 13 en 14 moest ik van Dorien nop terug nemen, kop omhoog en sporen er recht in, maar dat was niet nodig nop WOU erin!
15 goed, 16 goed ..

, sorry
Nickeltje schreef:Jij was 6e Marieke!
Mijn verslag staat bij de voorbespreking en heb niet zo veel zin het nog een keer te typen...
Ben daar mn paarse springzweepje vergeten en baal daar gigantisch van...

Nickeltje schreef:Wat is de site van paard in beeld? Als ik www.paardinbeeld in typ, kom ik op een site van Evelien, waar helemaal geen foto's op staan.
En gister stond er bij de waterbak iemand te fotograveren, van wie was die? Had 2 mega grote toestellen bij zich met mega lenzen. Paard in beeld stond bij hindernis 7, maar van welke site was deze dus...??

]

Toch nog 179 pt
)
miss_jumpy schreef:Heel goed GvdT!!
Ik vind het echt gaaf dat je gewoon even je punten hebt binnengehaald voor het NK!!
En wat een naar verhaal van Elaine, op hindernis 1 nog wel...