Kan niet anders zeggen dan dat hij een grote jongen is geworden hoor

Hier had ik hem net 2 dagen en was hij bijna 2 jaar oud (op 3 maanden na):

Dit was een paar maanden later en was hij ongeveer 2,5 jaar:

En dit is Digger nu, 5 jaar oud:
] Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

]
van een onbespierd wollig ding naar een mooi glanzend gespierd paard

Maar je hebt het destijds met de beste bedoelingen gedaan
1 jaar oud
bijna 2 jaar oud
jeddah schreef:Ik vind hem wel op de 5 jaar oud foto zo lekker "wijs" kijken! Zo van, been there, done that.
jeddah schreef:Jeetje inderdaad een groot verschil tussen 1 jaar en 2! Inderdaad! Bewijst weer hoe belangrijk een goede verzorging is!
Ik vind hem wel op de 5 jaar oud foto zo lekker "wijs" kijken! Zo van, been there, done that.
, tja, het zou goed zijn, geen bericht was goed bericht ) later bij hem kijken en ik viel bijna flauw bij het aanblik..........Digger was een scharminkel, zijn staart hadden ze grotendeels afgeschoren omdat hij staartexceem zou hebben en ze hem van creme op de huid konden voorzien (Digger bleek alleen een wond aan de staartwortel te hebben wat hem irriteerde). Enkele dagen later heb ik hem opgehaald en kon ik beginnen met het oplappen van Diggertje. Hij heeft toen bij Dineke Jonker gestaan, zodat ie ook nog vriendjes had. We gingen de winter in en echt lekker snel op goed gewicht kregen we hem niet. Tja, toen kwam, zag en viel Vera als een blok voor hem......
.