Eerste plaats

(foto is niet representatief van hoe het ging, maar wel hoe het "gewoonlijk" gaat
)
Dan hoort ie nog vierkant te staan

Ga nou vierkant staahaaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(foto is niet representatief van hoe het ging, maar wel hoe het "gewoonlijk" gaat
)

Op de 3e foto heeft Stan al een lint om en op de laatste heeft ie het weer af! En bij de allereerste ben je al kampioen
Maar mooie foto's hoor

Romkabouter schreef:Ik had ook de "ene" wel willen plaatsen
.
??
Romkabouter schreef:Ik had ook de "ene" wel willen plaatsen

Natuurlijk mag ook 'de rest van het paard' er zijn, super zeg en gefeliciteerd met je kampioenschap! B_Sweet schreef:Gefeliciteerd!!
Hee de broer van Curly wat leuk zeg en wat lijken die 2 op elkaar zeg....
Verder hele leuke foto's hij heeft echt mooie witte beentjes en hij glimt helemaal!

susan schreef:........hij heeft dan ook een topgroom he![]()

Seppe schreef:Ben je kampioen western riding, of halter? Of maak ik er nu een zootje van?
Hoe groot is je paard, lijkt wel een kanjer

pretletter17 schreef:nee serieus ik heb nog nooit een meter western gereden, maar deze paarden hebben ZO'N mooi bespierde achterhand!!!![]()
Pannenkoek schreef:Jajaja........ en nog wel eentje die heel veel rode wijn heeft staan

Romkabouter schreef:Pannenkoek schreef:Jajaja........ en nog wel eentje die heel veel rode wijn heeft staan
Kom maar halen