[WN] Me broers paard achter de 'koeien' aan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempjeh

Me broers paard achter de 'koeien' aan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 16:17

Tja.. Normaal gesproken zit mijn Quarter (Die rode) achter de andere paarden aan alsof het koeien zijn!
Nu waren de rollen voor 1x omgedraaid Clown Jordy (Goudvarken) ging achter Red en de naamloze schimmel aan! Vooral de schimmel was onder de indruk en bleef maar rennen!

Afbeelding
Toen er nog vrede was, geen vuiltje aan de lucht... De schimmelende mestvlek.
Afbeelding
Samen met Red
Afbeelding
Jordy verschijnt in beeld.
Afbeelding
He!! Vriendjesssss...
Afbeelding
Even laten zien hoe gevaarlijk Ossepos kan zijn.
Afbeelding
Even een rondje lopen..
Afbeelding
En we gaan er tegen aan!!!
Afbeelding
Zelfs de schimmel deed een beetje mee!
Afbeelding
Help!!! Clown
Afbeelding
Er zit wel actie in.
Afbeelding
Ik hoor achter jouw aan te zitten!!! Huilen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Is die al weg?
Afbeelding
Ik geloof het wel Cool
Afbeelding
Afbeelding
Ook de honden zijn een beetje onder de indruk.
Afbeelding
Je mag dan groot zijn!! Maar het is toch echt MIJN bot!! GRRRRRRRR Cool
Afbeelding
Ook kan Oshja een beetje voetballen (Behalve met een skippybal!!)[img]

*om gezeur te voorkomen!*
De schimmel is mager, dit weten wij! deze word dan ook bijgevoerd met meusli en maismeel! en is al stukken verbeterd sinds aankomst!
Laatst bijgewerkt door Bloempjeh op 17-09-06 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

chitra

Re: Me broers paard achter de 'koeien' aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 16:18

hahaha hij heeft gelukkig wel een cap op!!

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 16:20

jammer dat je die cap erop hebt gemaakt,
het zijn leuke fotos, en je broer kan wel rijden,netjes

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 16:20

haha die cap Clown geweldig Tong uitsteken

Vind die witte wel erg dun zeg! Maar dat zal je vast zelf ook wel weten. Rijden ziet er leuk uit. Slof mag wel wat losser Knipoog

Noraly

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 16:23

je broer rijd wel netjes hoor! maar ik zou die schimmel maar eens wat bijvoeren ofzo als ik jou was!! verder leuke foto's hoor.. en oh ja borstelen kan ook geen kwaad:P:P hahahaha met zo'n witte maar dat doen jullie vast wel hoor! Tong uitsteken

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 16:24

mandy13 schreef:
je broer rijd wel netjes hoor! maar ik zou die schimmel maar eens wat bijvoeren ofzo als ik jou was!! verder leuke foto's hoor.. en oh ja borstelen kan ook geen kwaad:P:P hahahaha met zo'n witte maar dat doen jullie vast wel hoor! Tong uitsteken

Schimmel is spierbevangen (zeg k het zo goed Jordy?) En zijn hard bezig met bijvoeren, en het gaat al de betere kant op!!!
En borstelen doen we ook Lachen Alleen ja.. 1 nacht.. en zo ziet die eruit

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 16:28

Nou dat doen jullie lekker dan...een paard opjagen die spierbevangen is!!!!! Sorrie, maar ik heb er geen woorden voor over!!!!!!!!!! Trouwens, ze zien er allemaal niet optimaal uit en de slofteugel begrijp ik ook niet helemaal!

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 16:30

aerdenhout1 schreef:
Nou dat doen jullie lekker dan...een paard opjagen die spierbevangen is!!!!! Sorrie, maar ik heb er geen woorden voor over!!!!!!!!!! Trouwens, ze zien er allemaal niet optimaal uit en de slofteugel begrijp ik ook niet helemaal!

De pony rent zowieso al heel erg veel.. dus k zie dat reuze probleem niet.. er word neit achter hem aangerend als een gek of wat dan ook.. de schimmel rent hooguit achter de mijne aan.. en tja kan dat beesie moeilijk de hele dag in stal laten omdat die neit mag rennen en spelen

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 16:32

Ik ga hier niet eens meer op reageren anders wordt ik erg grof!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 16:32

aerdenhout1 schreef:

Dat was toch eigenlijk wel een beetje wat ik ook wilde zeggen.De paarden mogen allemaal wel een paar kilo'tejs meer en opjagen van(of door)een spierbevangen paard is nou net wat je niet zou moeten doen.....

ArcesStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 16:33

De schimmel word al flink bijgevoerd, die zag er slechter uit toen die binnenkwam.

Vorig jaar is die spierbevangen geweest, als die het nu was dan stond die niet zomaar daar hoor.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 16:33

Ach gut Arme schimmel, hopen dat ie snel weer opknapt! Kan trouwens ook wel eens een bekapbeurt gebruiken viel me op Bloos!
Je broer heeft wel lol he haha
Waarom gebruikt hij een slof? Of was hij wel serieus aan t trainen? Lijkt alsof ie alleen de paarden is aan t opjagen..
Laatst bijgewerkt door 8nnemiek op 17-09-06 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 16:34

sorry hoor.. maar dit paard staat dagelijks zoown 8 uur buiten, waarvan die uren aan het spelen en aan het rennen is.. die 5 minuten dat die dan nog is rent zie k eht probleem niet, we komen niet te dichtbij waardoor die rare bochten zou moeten maken of wat dan ook.. en we galoperen ook neit achter hem Sigaar

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 16:35

MysticTinker schreef:
Ach gut Arme schimmel, hopen dat ie snel weer opknapt! Kan trouwens ook wel eens een bekapbeurt gebruiken viel me op Bloos!
Je broer heeft wel lol he haha
Waarom gebruikt hij een slof? Of was hij wel serieus aan t trainen? Lijkt alsof ie alleen de paarden is aan t opjagen..

Hij was hiervoor wezen trainen.. en k was fotos aan het maken en kwam toen de weide in Clown vandaar die slof

Shotime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:36

Sorry hoor, maar ik zie liever een paard dat iets te mager is dan een paard wat te dik is.
Nu heb ik het niet over de schimmel, die is te mager, maar de ts heeft zelf al aangegeven hoe
dat komt en dat ze daar aan het werken zijn.
Verder hebben wij zelf thuis ook een paard staan wat spierbevangen is geweest voordat ze bij
ons kwam en die wordt ook wel eens opgejaagd door onze andere paarden, maar beter in de wei
dan dat ze de hele dag op stal staan want dat is er echt slecht voor!

Verder leuke foto's bloempjeh Knipoog (had ik ergens anders ook al gezegd) en die Red van jou is echt een gaaf peerd!

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 18:37

Shotime schreef:
Sorry hoor, maar ik zie liever een paard dat iets te mager is dan een paard wat te dik is.
Nu heb ik het niet over de schimmel, die is te mager, maar de ts heeft zelf al aangegeven hoe
dat komt en dat ze daar aan het werken zijn.
Verder hebben wij zelf thuis ook een paard staan wat spierbevangen is geweest voordat ze bij
ons kwam en die wordt ook wel eens opgejaagd door onze andere paarden, maar beter in de wei
dan dat ze de hele dag op stal staan want dat is er echt slecht voor!

Verder leuke foto's bloempjeh Knipoog (had ik ergens anders ook al gezegd) en die Red van jou is echt een gaaf peerd!

Dankjewel Haha! Gellukkig snappen sommige wel dat paarden die spierbevangen zijn (of geweest in dit geval) ook gewoon lekker 'uit hun bol' kunnen gaan Haha!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:39

MysticTinker schreef:

ik vind mensen als jou tog zo knap dat ze aan een foto kunnen zien dat ze bekapt moeten worden of niet..

FlairS schreef:
Dat was toch eigenlijk wel een beetje wat ik ook wilde zeggen.De paarden mogen allemaal wel een paar kilo'tejs meer en opjagen van(of door)een spierbevangen paard is nou net wat je niet zou moeten doen.....

Ook dat vind ik een bijzondere opmerking.. Dat je dat over die schimmel zegt kan ik begrijpen maar daar zijn ze zelf ook op de hoogte van dus daar hoeft men niet over door te blijven mekkeren.. Ze zegt het er niet voor niets meteen bij.

Wat betreft alle paarden.. Ook jou vind ik een beetje vreemd.. Ik vind niet dat Red, het rode losse paardje er dun uitziet, maar ach dat zal wel aan mij liggen..

@laris: Osje is egt een mooi paardje zeg..

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 18:41

Oshja en Red zijn zo knap Knipoog En Schimmeltje word het hopelijk ook heel gauw!! Bloos

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:43

Redje is eerder te dik... En die schimmel ik zal jullie eerlijk zeggen de kilo's vliegen er aan Knipoog en het paardje heeft er plezier aan wat nog meer...
Als hij echt zoveel vanalles had dan ging hij niet zo razend door de wei en ik kan het weten want ik stond te kijken Ja
Want zoveel op jagen deed jordy eigenlijk niet deed heel rustig een paar rondjes galoperen...

Enne laris die van mij is ook knap Tong uitsteken

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 18:45

Zullen we morgen Os bij Wis in de wei zetten Knipoog Kijken wat Wissie doed.. Denkt knoert hard wegrennen samen met Ossepos Clown
En Redje is niet te dik Scheve mond Hij heb gewoon een dikke Reet Go jij! Go jij!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:45

oh nu ben ik vergeten te zeggen dat je cap soms achterste voren zit.. Tong uitsteken

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:46

hahah das waar... Neej wispie gaat spelen met ossie... En dan met de benen zwaaien Tong uitsteken mag je van mij best doen Knipoog weet ie ook weer wat dat is...

ArcesStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:48

Verosjaak schreef:
oh nu ben ik vergeten te zeggen dat je cap soms achterste voren zit.. Tong uitsteken

oliebol, ze hebben me door Lips are sealed

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 18:49

@ Vero; die cap zit harstikke mooi! Nieuwste model zelf gemaakt!
@ Wis; Denk dat Jordy me dan uitmoord Clown en moet morgen weer stage lopen Huilen

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:50

Ik snap gerust wel dat een paard die spierbevangen is op de wei zijn eigen bewegingen pakt.. elk paard wil bewegen.. maar sorry, ik vind het wel slecht dat je bij die schimmel gaat rijden zodat hij (zoals elk paard) meerent enz....