Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
Inmiddels zijn we alweer een jaar verder en het gaat nog steeds super van beide kanten!
) 

) en er hier geen westernruiters wonen in deze uithoek....
en dat pakte goed uit
super fijn te rijden (volgens Rieki, Mireille, Peter, Dave), bokt niet, is absoluut mensgericht maar ook heel gevoelig, ze heeft een beetje arabieren karakter.
binnenteugel rijden bijv of te weinig met benen rijden, erg grappig om te zien, maar ik zoek een structurele bijrijder en geen af en toe ruiter en de meesten hebben hun eigen paard om te rijden en geen tijd voor de mijne. 
. nielsd schreef:Anya, de meeste mensen hebben geen zin om voor westernlessen te betalen, en wij gaan ook geen lessen betalen voor mensen die meestal na een paar maanden toch afhaken.
Als Emmelske of Sandra/Rob dit zegt kan ik me er wat bij voorstellen. Maar ik denk dat de boots waar jij nu instapt je nog een ietsiepietsie te groot zijn op dit moment
Citaat:Dat als je geen les kan geven (door gebrek aan ervaring) al een westernruiter moet hebben die het kan. En die zijn moeilijk te vinden.
, ik zoek alleen maar een ruiter (met/zonder ervaring maakt me niet uit), zelfs die zijn niet eens te vinden....