voor de mensen die het verhaal nog niet kennen, zit gewoon goed papier en alles achter en dat staat dan 'voor de slacht' op de markt
ik heb hem dus meegenomen, eerst even op stal gehad, beestje wat helemaal uitgeput en dorstig
dag erna wormenspuit gegeven, de wormen die eruit kwamen was echt niet normaal, nog nooit zoiets gezien..
hij lijkt zich echt al beter te voelen
hij is wordt volgende week 5 maandjes, was foutje van de verkoper, die zei dat hij bijna 4 maandjes werd haha nou fijn gelukkig, anders was hij wel erg vroeg weg bij zn mammie
verder was zn vacht helemaal vervild dus heb hem even afgespoeld met water en een borstel, was echt vies wat er af kwam en stonk ook wat, nu laat zn veulenvachtje eindelijk los en hij ziet er al stukken beter uit, het is echt een super lekker ding
hier wat foto's van gister, vanochtend en vanavond, hoefjes uitkrabben vind hij ook al helemaal best

Dit is hem dus, op deze foto zie je al dat vilt nog onder zn buik hangen, zat ook helemaal achter zn oren, heb alles eraf geknipt, eraf kammen deed hem veels te zeer..
Zo groot is hij al naast mijn fjordje van 1.43, paps van dit veulen is 1.52
Heerlijk koppie
dat kan je toch niet weerstaan op de markt, hier nog met zn oude halster, heb een leuke nieuwe voor hemSamen stoeien, mijn fjordje is nog geen 5 en is een flessenveulen geweest, was gelijk dol op dit kleine diertje en heel lief ermee, speelt gewoon en zit zelf onder de bijtplekken haha veulentje heeft niks..
Dit is ook een foto van na het wassen, nu een mooi pluizig buikje zonder viltjes en klitten

Met figor doe ik vrijheidsdressuur, dat wordt gelijk door geleerd haha
Knielen, compliment... alles kan hij al haha
Veulie strikes back

mafketelsZeg kleine, nu gedraag je je weer, fig is soms net zn mamsie haha
En veullie luistert dan goed
En vanaaf denk ik, ik doe eens gek.. ga rijden en laat veullie los erbij, hij liep gewoon heerlijk mee, oranje ding is de stick, daar aai ik hem tijdens het rijden veel mee..
Rijden ging zo lekker, dus ook maar ff sprintje trekken, veulen loopt wel op de voorhand zeg
hahahaLeuk beenmoment van mijn fig
wowie, alleen koppie zo in de lucht haha, gelukkig weet ik hoe die normaal loopt hahaVeulie hier zeiknat, was zo'n warm avondje.. pff
Even naknuffen, hier heeft ie zn nieuwe halster dus om, lijkt hier niet helemaal goed te zitten maar is vertekend door verkleinen
Smelt... dit was met zn oude halstertje nog van de markt haha, was al kapot gegaan
nou dit was het wel weer even, mag ik jullie hier vaker mee pesten haha