Nou ja beetje gekletst, beetje rond gekeken, aangemeld etc. Nou ja toen gingen we maar keuren, moest toch gebeuren
Nuta liep zich op te fokken, want al die paarden renden maar heen en weer en dat is toch wel erg spannend!! Nou ja uiteindelijk hartslag 48 en ademhaling 20. Voor de rest ook alles goed daar, nou toen mochten we voordraven. Kreeg een A van die vrouw, maar toen gebeurde het… kwam een andere vrouw aan lopen, nee geef maar een B. Ik stond er bij te kijken van wat gebeurd hier. Ik zag en hoorde niks vreemds, maar ja. Ik baalde er wel onwijs van eigenlijk 
Nou ja paardjes beetje laten grazen en toen uiteindelijk op gaan zadelen en richting de start, daar nog een beetje gestaan en om 6 over 10 mochten we uiteindelijk van start. Ging eigenlijk super met zn drieën, maar al snel kwamen we Rosan (Kido) tegen. Die was de weg kwijt dus de rest van de rit met zn vieren gereden. Ging eigenlijk super!!
Nuta heeft op 3 van de 4 groompunten netjes gedronken en ze gedroeg zich ook netjes! Ze heeft heel erg der best gedaan, het is een topper!! Als ze in een dipje kwam vocht ze zichzelf er weer uit en ze liep lekker in een regelmatig tempo. Op de P/A had ze hartslag 58 en eh.. ademhaling weet ik even niet meer. Kreeg ook weer een B voor locomotion. Daarna gingen we weer een flinke vaart door.
Uiteindelijk kwamen we in minder dan 3 uur binnen (2 uur en 55 minuten
) dus ongeveer 11.7 gemiddeld gereden. Net onder het maximum dus. Hartslag 58 weer en ademhaling weet ik ook hier niet meer. Daarna lekker naar de trailer en toen begon het toch te hozen en onweren. Mja we waren ondertussen zijknat want voor we de trailer in konden (lag allemaal zooi) duurde wel even. Nou ja paardjes lekker binnen gezet, deken om en wat eten gegeven. Toen konden we naar de nakeuring. Harstlag 48 en weer een B. Dezelfde vrouw als ’s morgens, ze zegt ik zie er weer niks aan maar geef je toch maar een B want ze loopt hetzelfde als vanmorgen.Nou ja ben super tevreden en trots op het paardje!! Ik vond het onwijs gezellig en het is zeker voor herhaling vatbaar!! We gaan zo nog naar de prijsuitreiking, gewoon omdat het de eerste keer is!! Oja foto’s komen ook nog, maar moet nog een selectie maken uit 90 foto’s en verkleinen

Edit, hier dan maar even de foto's bij zetten

1. Op weg naar de keuring

2. Manon (stalgenootje) met op de achtergrond nog een bekende

3. Start

4. Eerste groompunt, jas uit

5. Net na het Kootwijkerzand

6. Nog maar een klein stukje (minder dan een km)

7. Finish

8.

9. Nakeuring Romi

10. Paard is nog (redelijk) fris

(heef totaal geen verstand van endurance
)