Wie gaat er naar holten???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HenJ

Wie gaat er naar holten???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 14:50

Hallo,
Ik vroeg mij af wie er naar holten gaat? En hoe kan ik jullie herkennen??

Ik ga zelf als groom van mijn eigen fjord, maar zou het leuk vinden als ik mensen tegenkwam. Jordy gaat met zijn verzorgster de 28 km lopen en is te herkennen aan een bruin halster hoofdstel (gekregen voor mijn verjaardag van Ozlem verzorgster van jordy) en Jordy is een fjord met een druipkol.

Weet iemand wanneer de startlijsten binnen komen?? Ik moet vanuit een komen en hoop dat Jordy (fjord) pas om 12 uur hoeft. (kennismakingsrit)

Gr heidie

Karin

Re: Wie gaat er naar holten???

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 14:53

Mij kun je herkennen op het secretariaat, daar zit ik de hele dag. Ik mag de organisatie helpen. *LOL*

Tot nu toe is de starttijd van klasse 1 en de kennismakingsklasse altijd vrij geweest. Dat wil zeggen dat je gaat voorkeuren op een tijd die jij prettig vindt (wel tussen bepaalde grenzen, tussen 9 en 12 ofzo) en dat je je na goedkeuring bij de starter meldt om daar een starttijd aan te vragen. Sommige mensen vinden het prettig om zo vroeg mogelijk te starten, anderen willen graag later en tot nu toe heeft dit zo altijd prima gewerkt. Lachen

Startlijsten komen meestal online in het weekend vóór de wedstrijd, aankomend weekend dus.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 14:54

Ik zou eerst zelf rijden, maar helaas de entingen van voordat ik Pablo had zijn niet in orde. Dus hij moet eerst een nieuwe basisenting. Nu ben ik er al groom van Vippie Haha!

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:46

als het goed is start ik klasse 3. Dat betekent dat ik 's morgens al vroeg start. Hoe je me kunt herkennen? Waarschijnljk ben ik degene waar iedereen op moet wachten Tong uitsteken (als we de vetgates goed doorkomen en als dat zo is: rode spullen op een donkerbruin paard)

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:56

Ik start ook de 28km, ben ook herkenbaar aan fjord, met rood/blauw westernhoofdstel, bruin barefoot Arizona zadel met zwarte pad..
Start waarsch wel lekker vroeg, liefst zo rond 9 uur ivm dr wintervacht en evt warmte.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 10:31

Ik zit waarschijnlijk samen met Tamara mijn bijrijdster/groom op een controlepost in Holten.

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 11:43

Ik start op de 60 km met Midanja, de tuiger van Jael hier op bokt. Mijn Fjord is nog aan het herstellen van een blessure, dus die mag niet mee deze keer.

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 12:38

Ik wil ook starten. Denk dat het de 45 km. wordt als aanloopje naar de 72 km. in Ommen. En natuurlijk gewoon weer met Salty als ze geen rare dingen doet !

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 17:43

Ik start de korte klasse I met Jeddah. Onze 3e keer in Holten en we hebben er zin in!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 19:14

Ik start om ongeveer half 7 om de route te gaan rijden Haha! Je kunt me herkennen aan een grote mazda MPV met aan de voor en achterkant een geel bord met daarop "endurance Holten V.V." Haha! Ik organiseer de wedstrijd samen met mijn ouders en broer en ben voor die dag de route-commisaris. Ik houd dus continue de route in de gaten of er bordjes zijn verdwenen. Daarnaast ben ik, net als alle andere mensen van de organisatie algeheel aanspreekpunt Haha!

Je krijgt, afhankelijk van de post op zaterdag of maandag de startlijsten en het boekje met alle informatie binnen Lachen

HHenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 19:22

Ik ga ook als alles goed blijft gaan(je weet het maar nooit met paarden)en heb er reuze zin in.
Ik ben er al een avond van te voren,ik heb een overnachtingsplaats in de buurt gevonden,aangezien we 2 1/2 uur met de trailer moeten rijden.
Zijn er meer die in de buurt overnachten?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 19:51

Vippie en ik zijn de hele week in de buurt. In Nijverdal bij Stal Olthuis Haha!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 07:49

Wij gaan maarten lekker de hele week voor zn voeten rijden op de berg grijnzzzzz, lintjes verhangen enzo, hihihihi Nee hoor Maarten geintje....

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 07:53

Vippie schreef:
Wij gaan maarten lekker de hele week voor zn voeten rijden op de berg grijnzzzzz, lintjes verhangen enzo, hihihihi Nee hoor Maarten geintje....

Ik niet hoor, en ik doe mijn best om Viv in de smiezen te houden. Whoosh!

Jael

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 09:16

Ik ga Ganna groomen die rijd op mijn tuiger Haha!

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 10:47

He Jaël als je nog een keer het DFW rijd dan heb je die wel binnen, die 113 km. (Zie je onderschrift)

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 13:15

Kei gaaf dat je zover bent gekomen met jou fjord!! Ik hoop dat jordy e ook veel plezier in heeft.
Groom mijn eigen fjord en sta denk ik ook op de route ergens met water drinken snoepjes en wortels!

Ik zag dat de start in haarle is?? Dat is volgens de anwb een kwatier minder rijden, dus grote kans dat jordy dan nog niet getart is. Zeg gewoon tegen ozlem (degeen die hem start) dat ze als laatste weg moet gaan.
Gr heidie

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 07:57

Yeeeehh zometeen vetrekken wij al lekker richting Nijverdal/Holten. Heb er onwijze zin in!!!!!
Tot over een weekje allemaal!!!

Jael

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 13:43

Ganna schreef:
He Jaël als je nog een keer het DFW rijd dan heb je die wel binnen, die 113 km. (Zie je onderschrift)

Haha! Haha! Haha! Haha!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:29

ik zit op de vetgate als het goe is wrs met een zwart petje met paarse letters marracaibo Knipoog

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:55

Ik zou graag mee willen doen op de 28 km maar wegens omstandigheden boekingsformulier niet opgestuurd... organisatie lijkt onbereikbaar.... iemand tips??

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:56

gewoon bellen en als ze niet opnemen dan eens bellen tijdens kantooruren Lachen

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 08:28

Jip en ik doen ook mee!

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:28

Ik heb er al heel veel zin in!
Hoop dat Midan er ook zin in heeft, als het zo regend gaat ze wellicht smelten, ze is namelijk van suiker, heel zielig Tong uitsteken

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:31

Ik hoop voor iedereen dat het zaterdag wat droger is dan nu!