het zal wel heel kinderachtig klinken maar ik ben in al die jaren nooit op vakantie geweest of weg geweest met mijn paarden.met mijn vorige paard eigenlijk alleen weleens naar het strand of voor een maandje naar een groot weiland voor de zomer.maar nooit echt weg om lekker vakantie te vieren.
we zouden eigenlijk anderhalve maand geleden al gaan maar toen kwam er weeris wat tussen nu is het weer helaas wat minder maar ik hoop dat het mee valt.
ik ben nogsteeds niet zo'n held met het buitenrijden maar durf nu al veel meer.ik rij haar gewoon bitloos buiten want dat was ze bij de vorige eigenaar gewoon gewend.die stalgenoot waarmee ik ga heeft een fries en laat haar paard de hele zomer in kootwijk staan.ze heeft daar ook een vakantie huis en daar gaan we dan overnachten.dichtbij de paardjes en lekker in de bossen en kootwijkerzand.ik ben er nog nooit geweest maar heb nu al wat kriebels in mijn buik.
we zijn nu 3x ofzo met de trailer naar de gaasperplas waar ik vroeger altijd reed geweest en dat ging goed.ze was in het begin wat fris maar daarna is ze best braaf.maar nu gaan er geen andere vriendinnen mee of mijn bijrijdster dus moet ik het alleen doen samen met mijn stalgenoot en haar fries.......phoe.....als ik het zo terug lees wat ik schrijf snap ik mezelf eigenlijk niet eens.want het ergste wat er kan gebeuren is dat ik eraf val...mijn rug breek ofzo......ik moet ook gewoon ophouden en lol gaan maken, zoals mijn stalgenoot al zei.zij houd namelijk van racen en ik dus niet.daar zit ik wel een beetje tegenop omdat mijn stalgenoot mij probeerd over te halen om af en toe hard te gaan.
ik hoop zo dat het weer mee valt dan heb ik al wat minder zorgen.....sorry voor het lange verhaal

, je gaat naar een prachtig gebied toe om te rijden.
weet je dat als je bitloos rijdt, niet verzekerd bent
)
Dat heb ik gedaan met yankee. Hij struikelde over zijn voorbenen viel op zijn knieën en toen rolde ik er voorover vanaf. Yank rolde mee over mijn knie en nu is die gekneusd
Yank heeft gelukkig niets
ik heb het weer is gemist hoor dat het gebeurde.