Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Flew schreef:Mijn veearts komt zometeen als het goed is. Ik wil Nanza laten keuren, kijken of hij écht kreupel is. Mocht hij niet kreupel zijn dan wil ik graag een verklaring waarin staat dat Nanza ondanks zijn niet-vierkant lopen in staat is om een endurancewedstrijd uit te lopen zodat we de volgende keer wel kunnen starten.
had t zo met je te doen!!!!!
Mayra wat banketstaaf zeg!
) 

. echt niet leuk de volgende keer kom ik je supporten hoor!!
Echt knudde!!gomir schreef:Volgens mij moet een paard regelmatig lopen om van start te mogen(of om in hogere klasses verder te mogen). Een paard dat met het ene been een grotere pas maakt dan met het andere been loopt niet regelmatig.
Dat wil echt niet altijd zeggen dat zo'n paard pijn heeft of ergens last van heeft, maar de grens moet ergens getrokken worden en niet regelmatig is niet regelmatig.
Ik weet niet hoeveel een veearts-verklaring je in zo'n geval verder helpt. Ben benieuwd wat de echt ervaren enduranceruiters daarover weten.

Flew schreef:Als een paard perfect moet lopen, en niet ietsje onregelmatig mag zijn kan ik volgens mij beter opgeven.