Ben dus gistren gaan kijken naar At Kings Command.Wel wat gezocht naar de weg maar toch gevonden
Komen we eraan..Lekker vies weer maar het was even gestopt met regenen
Eerst even kennismaken met de papa...Command peppy king, lekkere kont en lief en nieuwschierig van karakter.
Lopen we erna door naar de achterste stallen...Man wat is het daar groot!!!Een heleboel koppies steken uit de stal maar ééntje sprong er toch uit
At kings command...Nou moet er wel ff uit op de foto's ziet ie er breder en groter uit..Was ff schrikken toen ie uit de stal kwam
Ik schat hem op ong. 1.42m, wel netjes gebouwd en een leuk koppie (zoals op de fotos
)Al vond ie het leuk om meteen men mouw en jas én trui én touw vast te nemen en lekker op te gaan kouwen...nou ja zolang ze niet bijten om te hebben
Hij liet zich lekker opzadelen en vond het allemaal netjes, in de piste zelf schrok ie van niets, geen vlaggen die hem konde deren..vond ik wel supper..denk toch dat ie dan geen angsthaasje is
Hij is 2 jaar een 3 maand en een maandje onder zadel.Kende een leuke lichte basis (stap,drafje,galopje op cirkel en rechte lijn en een hele lichte stop)
Hij liep netjes buiten de draf...ze'n voorbenen liepen netjes maar de achterbenen hadden precies geen controle over elkaar
nou weet niet goed hoe het anders uit te leggen...
Hij liep raar..Niet kreupel maar gewoon vreemd, hij had er zelf wel geen last van en liep gezellig ze'n rondjes.
Hoe zou dit komen?Kan het door te vroeg zadelmak of misschien een blessure opgelopen op de weide?Aan zijn achterbenen was niets te zien van wondje ofzo...
Wat zouden jullie doen?Hij staat me heel erg aan en zou sowiso nog een dikke 8maand lekker op de weide lopen bij mij om door te groeien en nog te genieten
Zouden jullie foto's laten nemen voor zekerheid of kan een dierenarts er ook iets van maken?
Ik zou het zonde vinden hem te kopen en dat binnen 2 jaar blijkt dat er iets erg mis is..
Dat vroeg ik me dus direct al af.....