Ik ben nieuw op het forum hier.
Mijn naam is Kiara, ik ben (bijna) 21 maar houd het voorlopig bij 20
Ik heb een D-pony die momenteel te koop staat wegens overgang naar een quarter horse.
Ik rijdt al 15 engels met daarin enkel jaren dat ik western heb gereden met mijn pony.Maar door gebrek aan een goede trainer ben ik daarmee gestopt
Ik heb dus wel ervaring in het rijden en zelfs trainen van paarden.
Ik ben reeds 3 jaar gelukkig samen met mijn vriend en ja voorlopig zit ik nog steeds op de schoolbanken.Tog nog 3 jaar
tussen allemaal jongens
Ik woon zelf in België nabij Leuven.Vroeger toen mijn ouders nog samen ware woonden wij in Houtem op een gerestaureerde boerderij.
Nu heb ik ook wat vraagjes: zoals ik reeds zei staat mijn pony te koop wegens aankoop quarter.
Nu had ik graag geweten waar ik moet op letten bij de aankoop van een quarter?Stand van de benen, hoeven,...enzo
Ik ben zo op zoek naar een quarter of paint vanaf 2 jaar tot max. 4 jaar en liefst nog zo groen mogelijk.
Hengstje of ruin en liefst met papier.Ik wil er reining en evt. cutting mee gaan rijden.Cutting ook voor mijn eigen plezier en dus niet in wedstrijdverband.
Een stokmaat van min. 1.50m lijkt me ideaal aangezien ik zelf ook niet groot ben
Kleur is niet echt van belang al hou ik wel van speciaal
.Ik kan maar max. 3000€ geven maar ik heb al wel gehoord dat je daarvoor een prima jong paardje kan hebben.
Wie heeft er tevens ergens adressen van fokkers van quarters of paints waar ik in vertrouwen een goed paardje kan kopen?Of misschien hebben jullie zelf een te koop ik hoor het alvast graag.
En als er iemand trainers weet zijn in het leuvense zijn deze ook welkom.
Ja een hele waslijst maar goed....Hebben jullie een bezigheid.