Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en inderdaad als ik wijnig of geen wedstrijden start is een qh, paint of appy eigenlijk veel geld!
kan ik het geld dat ik gespaard heb spenderen aan een zadel(een goeie dit keer
) 
nappie16 schreef:wil je er western mee gaan rijden? ja een paard kopen is zo gedaan maar me ouders willen ook vante voren weten hoeveel ze ongeveer per maand kwijt zijn! stalgeld is bij ons geloof k al 100 euro en dan zelf brok kopen! weet je de ongevere kosten als je het paard laat verzekeren en van de hoefsmit enzo?
hallow schreef:nappie16 schreef:wil je er western mee gaan rijden? ja een paard kopen is zo gedaan maar me ouders willen ook vante voren weten hoeveel ze ongeveer per maand kwijt zijn! stalgeld is bij ons geloof k al 100 euro en dan zelf brok kopen! weet je de ongevere kosten als je het paard laat verzekeren en van de hoefsmit enzo?
ik rij al en jaartje op haar(western) en ze kan het hardstikke goed.. heeft absoluut een eigen wil en is snel afgeleid maar ze is ook nog tamelijk jong (jaartje of 6 geloof ik)
oke

nappie16 schreef:ik heb op het moment een 1 jarige morgan zien staan echt een schat en ik zit er over te denken hem te kopen!