Money rules the world
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En dan heb ik het nog geeneens over staarten en oren wat daar allemaal mee uitgevreten wordt.

Cer schreef:...het enige is dat de AQHA nog wat zou kunnen veranderen aan leeftijden, net zoals de NRHA dat gedaan heeft, maar of dat dan helpt??

Citaat:Dat is de persoon die het meeste zijn paard op de te langzame manier showt en naar mijn mening volgen veel mensen zijn voorbeeld en juist hij vond het eigenlijk niet goed.

Cer schreef:Sja, en wat te denken van dravers en renners.....
. Dat is onze sport
!! Tuurlijk gebeuren dit soort dingen ook in andere takken van de paardensport, maar ik kan me herinneren dat ik heel wat jaren geleden begonnen ben met westernrijden omdat dit op zo'n paardvriendelijke manier gebeurde
. Nu moet je vaak met een vergrootglas op zoek naar de paardvriendelijkheid in de manier van trainen
.
en laat ik het niet merken dat iemand ze onheus behandeld, want dan zijn ze nog niet klaar met mij
!!! Ik wil zeker niet kostte wat het kost de top bereiken! Wel de top van een optimale relatie tussen mijn paarden en mij met als basis respect en vertrouwen!!! Dat is me 100 keer meer waard dan prijzengeld of wat dan ook. Als het met dit soort wanpraktijken gepaard moet gaan, laat mij dan maar gewoon recreatieruiter blijven
!!!!
Simonus schreef:En we weten allemaal dat een paard, ook al is hij in bv. de maand mei geboren in januari reeds 3 wordt genoemd i.p.v de daadwerkelijke 2 jaar. Maar voor de leescijfers staat het natuurlijk interessanter om te vermelden dat ze 2 jaar zijn. En eerlijk gezegd wist ik niet eens dat in de Pleasure paarden van 2 jaar al geshowt worden. Of zouden dit dus die '3 jarige' zijn?
Het gaat me nog interesseren