en nu vraag ik me af hoe je een staartzak vast maakt heb je verschillende manieren enzo.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha
Maar als ie dan vliegen verjaagt, doet dat dan niet pijn aan zijn velletje als ie zichzelf mept met z'n staart?
Citaat:Ik heb nog geen blauwe plekken gezien en ook geen paard die er mnider zijn staart door gebruikt
ElCamino schreef:ik heb een staartzak die uit 3 delen bestaat.
Eerst met klitteband losjes om de staartwortel ( anders krijg je je hand er niet door).
Dan verdeel je de staart in 3 gelijke delen en deze haal je door de 3 hoesjes van de zak heen. ( hand erdoor van onder en de pluk erdoorheen halen.
Als ze alledrie erdoor zitten maakt je de bovenkant netjes wat strakker vast met het klitteband.
Dan vlecht je de 3 hoesjes met haar tot onderin.
Daar zit een knoopje om de boel vast te zetten.
Vervolgens het onderste prutje in een mooi zakje, dichtschuiven en klaar!!
Luxe staartzak he....
ElCamino schreef:ik heb een staartzak die uit 3 delen bestaat.
Eerst met klitteband losjes om de staartwortel ( anders krijg je je hand er niet door).
Dan verdeel je de staart in 3 gelijke delen en deze haal je door de 3 hoesjes van de zak heen. ( hand erdoor van onder en de pluk erdoorheen halen.
Als ze alledrie erdoor zitten maakt je de bovenkant netjes wat strakker vast met het klitteband.
Dan vlecht je de 3 hoesjes met haar tot onderin.
Daar zit een knoopje om de boel vast te zetten.
Vervolgens het onderste prutje in een mooi zakje, dichtschuiven en klaar!!
Luxe staartzak he....
tusse schreef:als een paard uit een diepe stop komt willen ze nogal eens op hun eigen staart gaan staan met achteruit lopen. Dan vliegen de plukken door de bak en dat zal pijnlijker zijn dan zichzelf er mee te slaan. Ook houd je er dan een heeel banketstaaf staartje aan over.Daar zijn staartzakken voor bedoeld en nergens anders voor.
Het is mooi meegenomen dat de staart ook schoon blijft.
tusse schreef:als een paard uit een diepe stop komt willen ze nogal eens op hun eigen staart gaan staan met achteruit lopen. Dan vliegen de plukken door de bak en dat zal pijnlijker zijn dan zichzelf er mee te slaan. Ook houd je er dan een heeel banketstaaf staartje aan over.Daar zijn staartzakken voor bedoeld en nergens anders voor.
Het is mooi meegenomen dat de staart ook schoon blijft.