haar naam staat nog niet helemaal vast maar het word wel een met betekenis.
groetjes sanna en de nieuwe

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jac schreef:Daar heb je me SM![]()
Hij is van Amazing Blue.....
Alleen is het net een toverbal, was ie eerst grijs met bruin en stippels, is ie nu zowat wit!
steeffie schreef:Maar of dat waar is weet ik niet ik heb niet zoveel ervaring met paints. Ik denk dat je gewoon maar moet kijken, in elk ras zijn wel lieve en vervelende paarden, je moet het gewoon treffen.
Citaat:Nee, het is niet waar Ik heb zelf dus een Paint, en uiteraard ook bevooroordeeld, en wellicht is de mijne een uitzondering, maar liever dan die van mij heb je ze haast niet
steeffie schreef:Laatst zei iemand tegen me dat quarters in principe liever zijn dan paints, omdat er inderdaad op kleur gefokt werd en volgens haar hadden ze daarom meer volbloedbloed (wat een rotwoord haha) en zijn ze daarom vaak wat drukker. Maar of dat waar is weet ik niet ik heb niet zoveel ervaring met paints.
Himyar schreef:Veel paarden worden helaas door mensen verpest, hun gedrag is dan niet inherent aan erfelijkheid.
sanna schreef:allemaal bedankt voor jullie reactie en ik weet wel dat bij elk ras uitzonderingen zijn .
en de kleur maakt mij ook niet uit als het maar klikt.
en met mijn vorige pony[ haflinger] nou dat was ook geen gemakkelijke hoor dus ik ben wel wat gewend.
maar ik neem ook gewoon de tijd om naar eeen ander paardje te gaan kijken en ik probeer zo veel mogelijk de verschillende rassen te proberen .
en zie wel wat het wordt.
groetjes sanna
Paintje"]
[quote="steeffie schreef:Laatst zei iemand tegen me dat quarters in principe liever zijn dan paints, omdat er inderdaad op kleur gefokt werd en volgens haar hadden ze daarom meer volbloedbloed (wat een rotwoord haha) en zijn ze daarom vaak wat drukker. Maar of dat waar is weet ik niet ik heb niet zoveel ervaring met paints.