Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Ik wil nog eens een kleine bananentas knutselen voor achter het zadel, zodat ik ook iets grotere dingen mee kan nemen.
Anouar15 schreef:Ik heb een heuptasje van de ANWB, met een bidonhouder. Ik merk niks van dat tasje. Hij klappert niet ofzo.
fransje23 schreef:Stel je hebt je telefoon in je zadeltas, je valt van je paard en die rent weg.... (is een rampscenario maar zeker niet onmogelijk)
Als je dus een zadeltas gebruikt zorg dan dat je je telefoon daar niet in zit.

Silence schreef:De tas die Jorie noemt kan ik je zeker aanraden. Ik heb hem ook bij Dabo gekocht en hij is heel mooi en praktisch.

foto:
Daar zitten ook 2 bidons bij. Die van mij ligt voor overigens achter het zadel, heb 1 knoptas, maar dat is meer voor als je rustig rijdt
Op tempo is niet handig.

Heb er nog wel foto's van mijn zadeltassen. Mits ik het niet vergeet zal ik vanavond de boel opladen.
Die knoptas die ik heb heeft verder wel ringen waar die veters aan vast moeten, maar weet niet of hij verder stil blijft liggen als er geen knop door het knopgat gaat. Evenaar schreef:Even een vraagje over de Stowaway achtertassen voor een westernzadel, hoe worden deze bevestigd? Heb je hiervoor ingen nodig aan het zadel? Ik heb namelijk alleen maar sliertjes aan eht zadel, niet zo handig voor een tas dus
Een weet iemand nog handige voortasjes voor een westernzadel zonder knop en ringetjes?
Citaat:Continental Equiflex type 131 (je zadel dus)?