Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
paard voor je kan regelen. Ben je een gevorderde ruiter? Als je echt wilt moet je het maar even laten weten. Kan je misschien eerst een keer komen proefrijden. Rhaia en voor iedereen die zin zou hebben, op welke dag komt voor jullie het beste uit? Ik kan in principe op een vrijdag, zaterdag of zondag. Frederieke en Marga, ik weet niet welke "schuil"namen jullie gebruiken maar hebben jullie hier misschien ook zin in?
Dundee schreef:Xono, ik kan kijken of ik een (betrouwbaar)paard voor je kan regelen. Ben je een gevorderde ruiter? Als je echt wilt moet je het maar even laten weten. Kan je misschien eerst een keer komen proefrijden. Rhaia en voor iedereen die zin zou hebben, op welke dag komt voor jullie het beste uit? Ik kan in principe op een vrijdag, zaterdag of zondag. Frederieke en Marga, ik weet niet welke "schuil"namen jullie gebruiken maar hebben jullie hier misschien ook zin in?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijk me wel heel erg tof! Als er een paard voor mij beschikbaar is ga ik graag mee!Jemille schreef:Ik heb overigens nog een paardje waar iemand met ervaring wel op mag rijden (alleen geen vervoer). Zij is wel op het strand geweest (tijd terug).
Groetjes,
Wendy
(foto's van mij op paard zijn wel te vinden op ITP, kan je iig zien hoe ik zit
)

doen om mee te kunnen, echt waar.
) wel willen weten wie op het paardje stapt.
En dan kan er in principe niemand wat op tegen hebben neem ik aan.
maar ze zijn bij Meyendel zeer fanatiek met 'opzichters'. Je struikelt er nog al eens over boswachters en strandwachters. Zorg dan in ieder geval dat jullie 's avonds afspreken, dan heb je de minste problemen en de grootste lol als je het strand opgaat (struikel je tenminste niet over alle badgasten).