Toen maar met Impact naar de fysio geweest en deze heeft me door verwezen naar Rodinde. Ook zij vond het erg raar, want de dikke bulten op zijn schoft waren wel redelijk weggetrokken, maar er zat nu een rare harde bult op zijn schoft. Zij vertrouwd het niet en wilde eigenlijk foto's laten maken, maar ze hadden geen plek voor mij. Klein beetje behandeld, maar ze durfde niet te veel te doen. Weer afwachten en 2 weken later een afspraak maken met de fysio. Als er geen verbetering te zien was, dan raadde ze mij aan om toch foto's te laten maken. Na 1,5 week maar besloten om de fysio af te bellen en toch foto's te laten maken.
Dus naar de kliniek in Hellendoorn en daar zijn foto's gemaakt.
Ben me echt dood geschrokken. Blijkt zijn schoft op 4 plaatsen gebroken te zijn!! En hier loopt hij al 2 maanden mee
Nu 4 maanden afwachten en dan opnieuw foto's laten maken. In het gunstigste geval kan ik over ongeveer een jaar weer rijden en kan hij weer in de wedstrijdsport meelopen. In het ongunstigste geval wordt hij over 4 maanden afgeschreven en moet hij worden afgemaakt..... Kan het allemaal niet bevatten, helemaal niet als ik Impact zie staan. Hij lijkt nergens last van te hebben.
De DA wilde Impact 4 maanden binnen houden. Maar tegen zijn advies in staat Impact gewoon buiten. Hij heeft wel een rolsingel op zodat hij niet over zijn rug heen kan rollen. Maar dan kan hij in misschien zijn laatste 4 maanden nog wel paard zijn........
Heel veel sterkte! 
Ben bang dat ik daar een half nieuw paard van kan betalen......