nielsd schreef:ik ksan het helaas niet laten zie omdat mijn paarden bij mijn pa staan en ik bij mijn ma woon (afstand van 90 km). Maarja die mensen denken ook dat ze op een dressuur manege een westernles gehad hebben omdat er 1 paard meeliep met westernzadel :p
Maar irritant is het wel, iedereen (uit mijn klas) denkt dat western makkelijk is.
tja had ik dus ook
ik liep een keer mee in de les met mn arabiertje, een western paardje enne heel de groep dacht ow nu kunnen ook wij western rijden
hoezo dom
ik krijg het ook niet bij mesnen ingeprent hoe zwaar westernruiters het wel niet hebben, krijg gezeik steeds van dat je constante aanleuning moet hebben anders kan je niet paardrijden of ben je een slechte ruiter
tja en dressuur wereld vs western wereld dat botst en vloekt als een gek natuurlijk, maa rik laat ze maar kletsen, mochten ze serieuze intresse hebben nodig ik ze van harte uit om te zien hoe zwaar het dus WEL is
o ja en dan heb je van die ruiters die 2 lessen western hebben gehad die dan gelijk denken dat ze super westernruiters zin, en het volgende moment rukken het paard naar de mallemoten
irriteer ik me mateloos aan
greetz