Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Blaze schreef:Ik zou gaan voor een mooi tuig met belletjes [img]
http://www.clicksmilies.com/s0105/teufe ... .gif[/img]

smax schreef:ja zo`n sweet iron trensje is ook niets mis mee

Sugarmiss schreef:Leuk onderzoek, maar uit de plaatjes kwam niet echt duidelijk naar voren hoever ze de teugels naar buiten bewegen. Iets wat bij een Side-Pull juist heel belangrijk is voor een goede werking.
Sugarmiss schreef:Vraag me af of je er een handleiding bij geleverd krijgt als je er één kooptLeuk onderzoek, maar uit de plaatjes kwam niet echt duidelijk naar voren hoever ze de teugels naar buiten bewegen. Iets wat bij een Side-Pull juist heel belangrijk is voor een goede werking.
Sugarmiss schreef:Voor recrea-rijders is dat ook geen enkel probleem, maar als je wedstrijden wilt gaan rijden zul je toch over moeten op een bosal en later op een bit.
Sugarmiss schreef:Als je nooit gestart bent in een wedstrijd kan je paard je dat verschil niet vertellen

iski schreef:Wel...SM, ik geloof niet dat ik aan een wedstrijd mee hoef te doen om te weten en te zien of ik een tevreden paard heb of niet....maar wanneer jij me ervan kunt overtuigen dat mijn paard een gelukkiger leven heeft door aan wedstrijden mee te doen word ik morgen nog lid van de WRAN....

Sugarmiss schreef:Peno-pauze ??