Vroeg ik me af net als Wetsernfriek af of je jouw paard met een show mag "beglitteren"
.En dan bedoel ik dus idd Glitter hoeflak, manen/staart spray en dat soort dingen.
Groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
:P
maar ik weet het niet, maar denk dat et bij een serieuse wedstrijd niet word gewaardeerd word RGERRITS schreef:ik doe zelf wel glitterspray op mn paardje, word door vele jurys wel gewaardeerd, ik doe wat in zn staart en manen.
ik denk zelf dat dat je eigen keuze moet zijn.
succes verder.

lorie schreef:pimp my horse? hmz ik vraag me af wat ze dan gaan doen? een nieuwe velg er onder zetten? extra chroom? wordt beetje lastig bij een paard? mischien een nieuw kleurtje>?

Kornelius schreef:hier moest eens regelgeving voor komen....
Francis schreef:Glitter is in de Halter ABSOLUTELY NOT DONE!! In de rijonderdelen zal het zowiezo al weinig meerwaarde hebben omdat daar je paard niet echt op uiterlijk beoordeeld wordt, maar ook daar DON'T! Enige waar ik kan bedenken dat je't voor een westernshow zou kunnen gebruiken is voor de Freestyle onderdelen... daar mag je net zo gek doen als je wilt... maar verder... fijn in de kast laten staan voor feesten, partijen en carnaval, maar niet voor een serieuze wedstrijd.
). Francis schreef:'Chrome' is hoe ze in Amerika de vlekken op een Paint