Split van viewtopic.php?f=4&t=531188
Misschien zijn er meer die hier een mening over hebben
[/edit]
aansluiting knhs? domme actie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
susan schreef:aansluiting knhs? domme actie
Romkabouter schreef:Sorry dat ik ff voor susan reageer overigens, maar ik ben het wel met haar eens

Dat wil niet zeggen dat die er niet zijn natuurlijk... 
. Ik bedoel dus die van vorig jaar. De komende zal, denk ik, ook wel niet aankomen.
jeddah schreef:Ik als DER lid en westrijd ruiter heb eigenlijk niks directs gemerkt van de aansluiting van de DER bij de KNHS behalve het aanvragen van een startkaart.

Anya schreef:Zo beschikt de KNHS bijvoorbeeld over een fatsoenlijk jeugdbeleid en de middelen om dat beleid ook van de grond te krijgen en te vertalen in actie.
Citaat:De huidige westernsport vergrijst. Een blik op het ledenbestand is daarvoor genoeg. Ook is de spreiding van de sport over Nederland niet evenredig. Jeugdbeleid en ondersteuning van jeugd is tijdens de vorige ledenvergadering als hot item benoemd, maar daadwerkelijk handen en voeten geven aan goed jeugdbeleid (en het kunnen dragen van de kosten daarvan) gaat het draagvlak van de gemiddelde westernvereniging te boven. Hetzelfde geldt voor goede begeleiding van kader, aankomend talent en een lobby van enige betekenis heeft de westernsport eveneens niet.
.