Heeft iemand ervaringen met air-ride pads. Is het echt fijner voor een paard?
Alvast bedankt voor de reacties (als die er komen
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
XoNo schreef:Ach, je moet ook kijken WIE het zegt natuurlijk![]()
*denk ik*
lorie schreef:XoNo schreef:Ach, je moet ook kijken WIE het zegt natuurlijk![]()
en bedankt...*denk ik*
nielsd schreef:Hallo,
Heeft iemand ervaringen met air-ride pads. Is het echt fijner voor een paard?
) en dan is de winkelprijs ook nog eens 178,-
cornelie schreef:Ik vind het een hoop geld voor weinig.
En nu ook weer het nieuwe model ( ARAA ) dat is werkelijk flinterdun en slap. Bovendien vind ik de fleece onderkant niet lekker zacht maar wat stroef en schuurderig ( als dit een woord is) en dan is de winkelprijs ook nog eens 178,-
Maar ja, wie ben ik
nielsd schreef:Als dit zulke flutdingen zijn waarvoor verkoop je ze dan? maar is dit geen slechte reclame?
Maar als iemand vraagt om advies zeg ik wel eerlijk wat ik ervan vind. En nee, waarschijnlijk is dat verkooptechnisch ook niet zo verstandig
nielsd schreef:Hihi, dus je kan beter een gewoon pad hebben?

Sugarmiss schreef:Als ik hoor dat er al 2 mensen zeggen dat hun paard minder gevoelig op de rug is door een PC-AirRide ga ik me toch afvragen of die zadels wel goed liggen ??
Mijn paard was wel wat gevoelig op de rug en nu niet meer, maar dat heeft een heel andere oorzaak en oplossing. Dat heeft niet met de pad te maken. Overigens heb ik mijn zadel bij een zeer professionele westernstore vandaan, die zeker verstand heeft van zadels en de ligging ervan. Dit laten wij ook regelmatig controleren. De pad heeft eea gewoon verbeterd. Soepeler in de rug, makkelijker over de rug lopen. Ik denk dat de pad daar wel invloed op heeft.
Misschien dat dat ook wat toevoegt. rina schreef:je bedoelt deze JJ??.