[WN] Appaloosa Journal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

QueenD

Appaloosa Journal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 17:53

Ben ik nou de enige die altijd de App. Journal telaat ontvangt of zijn er nog meer mensen die dit magazine hebben en met hetzelfde probleem zitten. Het januari nummer heb ik nog steeds niet en het vorige en het nov. nr. had ik ook zo laat . Ik geloof heus wel dat ze het hele spul optijd versturen uit de US maar waar gaat het dan fout ????

Seppe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 17:59

Het gaat inderdaad ergens serieus de mist in!

Het augustus nummer heb ik na het nummer van september gekregen. Het november nummer heb ik nog steeds niet, en het nummer van december heb ik zojuist binnen.

Steaming

Re: Appaloosa Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 18:46

Januari is hier ook nog niet binnen, en wij krijgen hier altijd 2 en de ene is vaak later dan de andere. Maar ze komen altijd wel.
De verzending veranderd volgens mij regelmatig meestal via de post maar ook wel eens via de bladen man en ook weleens zijn ze vanuit Zwitserland verstuurt Maar meestal zijn ze er de derde week van de maand wel.
Als je je lidmaatschap niet op tijd vernieuwd krijg je de eerste maanden van het jaar geen journal.
Is trouwens dit jaar een stuk duuurder geworden

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 19:50

Volgens mij storten ze de Journals van alle europese leden idd in Zwitserland en dan gaan ze sorteren, daar moet dan ook de fout zitten. Het dec. nr. kreeg ik ook later dan 15 dec en op de 17e had ik op de site een "vermissing" opgegeven en voor de kerst had ik m binnen en een dag later kreeg ik nog een keer het dec. nr binnen . Ze hadden die ene gewoon ff aangetekend opgestuurd en het bewijst dat het dan wel snel kan . Maarja dat kan je toch niet elke maand doen ??

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 22:45

Ik zat het me van de week ook al af te vragen wanneer ie weer op de mat zou liggen
Ja het lidmaatschap is een behoorlijk stuk omhooggegaan , er was al een voorstel geweest om in het buitenland het lidmaatschap los te koppelen van de Journal , zoals bij jullie TJG , jullie krijgen er twee , dan zou je voor het andere lidmaatschap minder hoeven betalen , maar dat wou Amerika niet , helaas

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 22:59

ben dus niet de enige!

het november nummer kreeg ik wel op tijd(in november) maar het oktobernummer kreeg ik in december en in januari(eerste week) kreeg ik het december nummer

het is inderdaad ook leuk ineens veel duurder geworden

ik gaf de belgische post al de schuld

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 23:08

Hier gaat het Appie journal via Dld. en ik moet eeerlijk zeggen, het is al een behoorlijke verbetering tegenover de ontvangst in Nl. Ik geloof dat je voor een eerdere ontvangst, als je dat wilt, extra kan betalen, maar het is vergeleken met de VS al duur genoeg.

PlauGenGuy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 07:50

Ik heb mijn januari nummer ook nog niet binnen. Het inderdaad duurder geworden, maar ja kost ook wel wat om zo'n boekje te versturen. En het is wel een mooi blad vind ik. Nja, we wachten nog maar even af. Zal je zien dat ie morgen op de mat ligt...

Groetjes,

Simone

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 08:02

Ik heb van HappyAppy eigenlijk maar zelden gehoord dat de AJ netjes op tijd kwam Ik ben wat dat betreft verwend: de Paint Horse Journal ligt bijna stipt op de eerste werkdag van de maand op de mat Maar bij de Horse & Rider komt het regelmatig voor dat ik er òf 2 in een week krijg òf maand A pas na maand B (en dan raar opkijken als je ene vervolgverhaal leest en je je het eerste deel niet kunt herinneren )

Blijft natuurlijk balen want je betaalt er genoeg voor (en nu helemaal begrijp ik), misschien dat ze eens aan de PHJ kunnen vragen hoe die dat regelen.

=^.,.^=

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 10:13

Ik maak me er niet zo druk om dat ie weleens een paar dagen later komt. Het is een mooi blad en de artikelen zijn geen hot news dat een dag later z'n waarde verliest. Als je snel iets wilt weten kijk je toch op het net.

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 10:22

Elke maand een week te laat...is uiteindelijk ook weer op tijd....

(hoewel de dames daar misschien anders over denken )

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 16:44

iski schreef:

Met die woordspeling heb je wel gelijk....in principe.

Maar de laatste zin???????????? Waarom alleen maar dames?

QueenD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 21:24

Seppe schreef:
Het gaat inderdaad ergens serieus de mist in!

Het augustus nummer heb ik na het nummer van september gekregen. Het november nummer heb ik nog steeds niet, en het nummer van december heb ik zojuist binnen.

Dus bij jullie in Belgie is het ook drama. Tja we wachten maar rustig af en kijkken wel wanneer ie binnen floept .

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 18:09

Nu zijn we weer dik n anderhalve week verder en nog steeds niets . Ben het nu echt zat en ga dr maar ns mailtje aan wagen .

Hebben jullie m al ??????

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 18:26

nee, nog niets!

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 22:56

Nope , hier ook nog geen Journal

silvester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 23:10

Hier ook nog niets ontvangen.

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 23:20

Dance schreef:
iski schreef:

Met die woordspeling heb je wel gelijk....in principe.

Maar de laatste zin???????????? Waarom alleen maar dames?

Ik heb er even mee gewacht...gevaarlijke materie.....waarom alleen dames? Omdat de meeste mannen pas naderhand merken dat overtijd ook echt overtijd is...en vrouwen dit al direct weten....

Zoals gezegd.....gevaarlijk uitstapje..I'm afraid of women..

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 23:58

iski schreef:

Ik heb er even mee gewacht...gevaarlijke materie.....waarom alleen dames? Omdat de meeste mannen pas naderhand merken dat overtijd ook echt overtijd is...en vrouwen dit al direct weten....

Afbeelding

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 00:17

Zit vast morgem in de bus
En anders wachten we nog even

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 00:27

iski schreef:

Jaja, . Ligt er maar net aan wat er over tijd is, toch? Sommige zullen het inderdaad nooit merken

Maar die laatste zin?? Geloof ik echt niks van, gezien je uitspraken ergens anders, van kirrende dames boven de 35 die je met gepeperde bitterballen wilt voeren, in een badkuip in een skybox met glazen bodem. En in de huiskamer staan er nog wel wat meer en zo. Ja, joh, ik lees het wel hoor. }>

Sorry was ik vergeten: Het Appaloosa Journal voor Januari heb ik binnen, was dit keer hier ook een beetje erg ruim over tijd

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 10:41

Citaat:
@ Dance: Maar die laatste zin?? Geloof ik echt niks van, gezien je uitspraken ergens anders, van kirrende dames boven de 35 die je met gepeperde bitterballen wilt voeren, in een badkuip in een skybox met glazen bodem. En in de huiskamer staan er nog wel wat meer en zo. Ja, joh, ik lees het wel hoor. }>

Sorry was ik vergeten: Het Appaloosa Journal voor Januari heb ik binnen, was dit keer hier ook een beetje erg ruim over tijd

Ja....ehhhh....heb geleerd m'n angst te onderdrukken...

Overigens....ook ik heb deze maand het Appaloosa-Journaal weer niet ontvangen...en da's inmiddels al de zoveelste keer......

Ik denk dat ik me er toch maar eens op ga abonneren...misschien dat dàt helpt....

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 11:12

*o/* eindelijk is ie er dan. Het zou tijd worden zeg. Gelukkig had ik m nog nie opnieuw aangevraagd . Maar het is hier in de straat soms ook een rommeltje, wij krijgen ook wel de post van ongeveer de hele straat binnen en die bezorg ik dan ook trouw terug. Maar wat als mn Appie blad verkeerd terecht komt, moet er niet aan denken .

Iski...?? Zijn wij vrouwen dan echt zo ongeduldig . Tja aan mn Appie zou je t wel zeggen, das n op en top merrie .

Ga nu ff lekker mn boekie lezen onder t genot van een !

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 12:09

haha zei ik vannacht toch zit vast morgen in de bus

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 13:15

Ik heb hem inderdaad ook vandaag ontvangen