Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Thanks!

.
. Gunner IS reining. Op deze manier is het prachtig!!!klaske schreef:waar woont dat paardje, ik vind het wel een leuk beessie.. proef is ook netjes gereden, daar kan ik nog een puntje aan zuigen
Dekgeld 7500 dollar.
) hebben nu een dochter van Gunner in training staan. Heel leuk paard en het bijzondere is dat ze zowel AQHA als APHA geregistreerd is.
nu in training hebben?
jaaaaa door deze hengst ben ik reining fan geworden. Hij staat echt zeer eenzaam bovenaan mijn favorieten.Mac schreef:Oooohhhh Gunner.
Hij staat nog steeds op mijn torenhoge voetstuk. Gunner IS reining. Op deze manier is het prachtig!!!
Iemand heeft een paar jaar geleden voor mij een videoband meegbracht vol met "Gunner runs". Nou, da's genieten hoor!
Cassidy: zou hij nu nog "maar" 7500 dollar kosten? Dat kostte hij bij de Sloan's. De Mc Quay's zullen daar nog wel een bedragje bovenop hebben gedaan, denk ik?
Kokopelli schreef:áááách Dees mag ik daar een Kopietje van toe toe toe

Marieke schreef:Wist je dat Gunner doof is en dat de meeste van zijn kinderen dat ook zijn?