Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
klaasjuhhh schreef:Silver ranch in Oosterwolde doet ook westernkampen.

DunDijk schreef:klaasjuhhh schreef:Silver ranch in Oosterwolde doet ook westernkampen.
Daar ga ik dit jaar heen
Om daar zo'n kamp te boeken moet je naar www.ruiterreizen.nl
De reis word Time Out reizen georganiseerd.
PeterV schreef:Vriendelijke Groet, en zoals het zich nu laat aanzien, is Klaasjuhh hiervan bokt, onze eerst deelnemer. Yes, mijn handen jeuken al.![]()
Blaze schreef:PeterV schreef:Vriendelijke Groet, en zoals het zich nu laat aanzien, is Klaasjuhh hiervan bokt, onze eerst deelnemer. Yes, mijn handen jeuken al.![]()
Vol verwachting klopt ons hart![]()
Citaat:en ook geen aanspraak konden maken op fysio,
pshgologice
iski schreef:Goed idee Peter......wat te denken voor een werkkamp voor alleenstaanden.....een soort van Western-dating-paardenkamp...gat in de markt...(en nou maak ik 's een keer geen geintje).
PeterV schreef:[ Naar mijn weten is klaasjuhh, alleenstaand, dus ik kan bij wijze van proef, een soort van programma in elkaar draaien, waarin Ilona als een soort van meesteres, klaasjuhh zal onderwerpen, aan……………sencuur…………..en nog vele andere zaken die het leven bekend staan,
[/quote]
cissy schreef:Oh geweldig Peter! hahaha! is er ook een toeschouwers tribune om de verrichtingen van de 'kampers' te volgen?
iski schreef:ja Iski, een western dating kamp lijkt me ook wel wat.....

Citaat:Dit zal alleen maar leiden, tot huilende, en medelijden hebbende tribune ridder.
cissy schreef:
enneh, rubber??? latex toch?
toen was het nog rubber
Blaze schreef:cissy schreef:
Peter is AL 43toen was het nog rubber
Blaze schreef:cissy schreef:
Peter is AL 43toen was het nog rubber