(heb net m'n rechteronderbeen tijdens de rechtergalop weer op z'n plek, die deed namelijk ook geheel zelfstandig z'n eigen dingetje tijdens het rijden
)Ik laat m'n linker schouder hangen. Ik stuur met rechts dus ik denk dat het een wel vaker voorkomend probleempje zal zijn

Ik laat m'n linkerarm meestal gewoon hangen tijdens het rijden (andere houding is voor mij al snel vrij zwaar) maar hierdoor heb ik dus denk ik mezelf aangeleerd m'n linkerschouder te laten zakken.
Ik heb er nu supergoed op gelet mbv de spiegels, maar ik weet zeker dat als ik hier niet superscherp op wordt, dit een lelijk probleem wordt.
Hoe doen jullie dat als je op 1 hand rijdt?
Waar laat je die andere?
En vooral voor degenen die 'm ook lekker laten hangen
; hoe houd jij je schouders dan recht?(waar ik huiverig voor ben is dat ik ook in m'n heup in ga knikken als ik in de schouders niet recht ben)
Hoor graag van jullie!
Sonja

). Als ik hem laat afhangen heb ik inderdaad ook het gevoel dat ik scheef kom te zitten (oftewel mijn schouder laat vallen) 
). Zo blijven wel de schouders enigszins in evenwicht. Ik kan me er namelijk niet op betrappen dat ik een schouder laat hangen.
) maar dan rij ik eigenlijk altijd zonder teugels. Ik geef de lijn af aan juf