Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

crazycactus schreef:Bij een prof, 2 keer in de week een uur. Ik betaal niets omdat hij Jae in de les mag gebruiken, maar normaal rekent hij €10 met een eigen paard en €14 met een "manegepaard" (let wel dit zijn goed getrainde quarters)
)
(lessen van 1 uur)
stef schreef:Wat verstaan jullie trouwens onder prof? Want ik heb bij iemand gelest die niet veel in de wedstrijden deed, maar wel officiele instructeurs papieren (western, in belgie gehaald) had
maar toen ik wat meer wedstrijden ging rijden kwam ik er achter dat sommige pro's aardig wat amateuristischer waren en sommige amateurs heel wat professioneler 
dus het belang van mijn paardje in het oog houdt, die mij kan motiveren, stimuleren en corrigeren, die dingen op een mooie manier voor kan doen, die zich ook kwetsbaar op kan stellen door te zeggen dat je voor sommige dingen net zo goed of beter naar een ander kan gaan, en die ook professioneel genoeg is om in te blijven zien dat LOL MET JE KNOL nog altijd het allerbelangrijkste is.
maar die moet je willen zien.