Van hoog naar laag ook als ik hem op een zadelbokt leg dan ligt het zo
Het zadel knelt niet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rijden als je geen geld voor een behoorlijk zadel hebt (als je niet te zwaar bent natuurlijk). Bevordert ook nog eens je rijkunst, je contact met je paard en voorkomt (zeker in dit geval) hele nare ongelukken door "losschietende zadel onderdelen".
Ik dacht dat ze de C&A overvallen had en het zadel van het muntjespaard had meegenomen
(wordt het nog wat of heb je nog niet genoeg mensen?)Sugarmiss schreef:De singel ligt te dicht achter zijn benen.
Verder zou het ook mijn keus niet zijn.
sablou schreef:"liever naakt dan namaak".![]()
Sonja schreef:Het IS leer, maar vraag niet naar de kwaliteit. Heeft onder meer met de manier van looien te maken. Deze zadeltjes worden niet voor niets voor een heel laag bedrag verkocht. Inferieure kwaliteit (en dan WIL ik niet eens weten wie het gemaakt heeft want ik ben bang dat we dan discussies over bv kinderarbeid moeten gaan voeren... :S ) en TOCH wordt er nog winst op gemaakt.
cissy schreef:och arme, weer eentje....![]()
Misschien dat Sablou jou ook kan opnemen in ons zadelpasavondje dat ie binnenkort in de buurt van Utrecht gaat organiseren??? *hint hint*(wordt het nog wat of heb je nog niet genoeg mensen?)
dan kun je een hoop leren over westernzadels en wellicht een beter passend zadel aan schaffen.

hallow schreef:........wat ik me altijd al afgevraagd heb..
op de manege heb je verschillende soorten zadels.. maar ze passen op quarters,apps,halingers, paints nog maar op.
Het lijkt me niet dat,dat voor alle zadels geldt.. maar is het er bepaald merk of zadel die op alle paarden past?