Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
in het westen van het land. Ik had WSW wel eens met eigen ogen willen aanschouwen. Volgende keer beter!
ik zie je zondag.
. Dus als je zin hebt gewoon gezellie komen.
helaas word rijden zondag dus niet. rina schreef:Overigens, ik zal als voetvolk verschijnen, ik heb vandaag Daisy aan de longe gehad en ben na 4 minuten maar opgehouden. Duidelijk bewegingskreupel rechtsvoorhelaas word rijden zondag dus niet.
Jannie schreef:rina schreef:Overigens, ik zal als voetvolk verschijnen, ik heb vandaag Daisy aan de longe gehad en ben na 4 minuten maar opgehouden. Duidelijk bewegingskreupel rechtsvoorhelaas word rijden zondag dus niet.
Je kan toch ook op een manegepaard rijden Rina???![]()
Ik zal wel zien
.
, maar ik heb een leuke les gehad op een van de manegepaardjes, die natuurlijk wel zijn gebruiksaanwijzing had maar bewonderenswaardig gevoelig was voor balans en beengebruik.
) maar echt super te rijden, en nog goed voor het been ook. reageerde super op gewichtsverplaatsing hoe klein ook, en een mondje Hmmmmmmmmm daar ben je absoluut geen kracht voor nodig.
Heb er laatst ook op gereden (is nog niet zolang lespaard), maar bij mij ging het doorzitten ook niet lekker hoor!