ben heel benieuwd Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben heel benieuwd 

Sugarmiss schreef:Van de 16 geregistreerde veulens zijn er 10 solid.
Als je met deze hengst wilt dekken iets om in je achterhoofd te houden dus.
Hij geeft gewoon 50% kans op bont, het kan met zo'n klein aantal veulens alleen best zijn dat er toevallig, tot nu toe iets meer niet bonte zijn dan bonte. Net als met Kop of Munt spelen. Je hebt 50% kans, maar soms gooi je zomaar 5 keer achter elkaar Munt, dat wil niet zeggen dat je bij de volgende gooi meer kans op Munt hebt.jeddah schreef:
Hier niks van aantrekken hoor!![]()

Sugarmiss schreef:Statistisch gezien misschien wel, maar ik denk dat een hengst er geen statistieken op na houdt
Overigens staan er 5 Quartermerries in het lijstje (waar uit 3 solids).
Als je met een Paint merrie 'gaat' voor een bonte dan zou ik óf kiezen voor een homozygote hengst óf 1 die beduidend minder solids heeft gebracht.
PocoMisss schreef:Jetalito Jet Set???? was die niet van Larissa du Mont?? Ben niet nieuwsgierig hoor maar heb mij altijd afgevraagd wat er na dat drama van hem geworden is.. De naam klonk mij zo bekend in de oren..
ik had de eigenaar gebeld en gevraagt of een keer kon komen kijken en dat was zeker geen probleem dus dat ga ik doen
mijn merrie bloedlijnen zijn: sire lucky w bobar mm :mr winters bar :king mission

sultje schreef:dank je jeddah voor je tip waar zou ik dit moeten laten testen? en als zij negatief is dan kan het wel?of heb jij mischien nog een idee voor een hengst
want ik vind het erg moeilijk om nu tebepalen welke hengst nu geschikt is voor mij merrie voor mij is natuurlijk het karakter het belangrijkst maar een mooi bouw en kleur er op is natuurlijk ook belangrijk.Het dek seizoen is nog niet maar ik wil voor volgend jaar een goede keus hebben gemaakt.aanstaande vrijdag ga ik in ieder geval naar jetalito jet set kijken maar ideeen voor andere hengsten heel graag