[SGW] Wat willen de crossers het komende winterseizoen bereiken??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Wat willen de crossers het komende winterseizoen bereiken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 21:15

In vervolg op het topic van Simmie een vraag voor de korte termijn, wat wil je komend winterseizoen bereiken?? Dus een beetje tussen de crossen in, kunnen we in maart weer een nieuw topic maken
En dan over 5 maanden kijken wat er wel en niet gelukt is!

Ik zal zelf beginnen, ik hoop deze winter, met succes, de overstap naar het L springen te maken. Ik begin nog wel met B, maar als het goed gaat wil ik over. Verder heb ik weinig ambitie voor de winter, in conditie blijven voor de crossen van 2006!!!

Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 21:20

Ik wil in het Z2 dressuur komen deze winter (hmm.. heb maar weinig dressuurwedstrijden ingepland) en ik wil mijn punten voor het M-springen halen.

Oh ja, ik wil een paar crosstrainingen volgen...

SGWuppie

Re: Wat willen de crossers het komende winterseizoen bereike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 21:31

Ik wil ook de Z2 dressuur bereiken met Rex en verder vaak parcoursen springen met allebei. En dan ga ik nog liever naar oefenparcoursen zodat ik 2 rondjes kan rijden dan persé op wedstrijd.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 21:43

Ik ga proberen om de M2 te halen
Verder met springen gewoon veel kilometers maken in de L, zit nu op tien winstpunten dus nog tijd zat

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 21:55

Lucky:
L1 dressuur met winstpunten (ik hoop begin februari de overstap naar de L1 te maken)

Ivm haar blessure heb ik een terugplaatsing aangevraagd van het L naar het B springen met Lucky. Dus ik hoop dat ik eind van het winterseizoen B met veel winstpnt of weer L springen ben!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 22:22

Dressuur wil ik graag M2 met winstpunten halen, maar heb nog niet veel wedstrijden opgegeven..
Springen wil ik wel graaf Z startgerechtigd zijn, maar hier in de buurt zijn maar weinig springwedstrijden en heb geloof ik pas 1 wedstrijd ofzo opgegeven..

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 22:36

chantal_cs schreef:
Lucky:
L1 dressuur met winstpunten (ik hoop begin februari de overstap naar de L1 te maken)

Ivm haar blessure heb ik een terugplaatsing aangevraagd van het L naar het B springen met Lucky. Dus ik hoop dat ik eind van het winterseizoen B met veel winstpnt of weer L springen ben!

dat zou voor mij ook wel een optie zijn met die vos, en misschien met die bruine

maja die redden het deze winter nog niet
mijn doel: een paard kopen!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 23:03

rt; dat is ook een doel toch?!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 07:25

Met Killea wil ik tijdens het winterseizoen L1 dressuur worden. Met springen hoop ik, na het rijden van oefenparcoursen en nemen van les, weer normaal een B-parcours te kunnen rijden.

Met Djinny dressuur ik eigenlijk niet of nauwelijks op wedstrijd. Met haar hoop ik in het winterseizoen L-springen te zijn (nog 1 punt te gaan).

En verder lekker genieten van mijn paarden tijdens lekkere bosritten en geen blessures!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 07:30

Ik ga nog een paar B parcoursen rijden en dan wil ik graag naar het L springen. Mijn doel qua dressuur is eerst maar eens te starten en dan hopelijk wat winstpuntjes te halen
Verder goed op conditie houden en voorbereiden op het nieuwe cross seizoen waar ik in de L ga starten.

patsmu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 08:09

Ik wil Merato in het Z1 met winspunten gaan rijden zodat ik in het voorjaar naar het Z2 kan. Heb net de overstap gemaakt naar het L springen, dus ook de punten bij elkaar rijden voor miss het M.

Learn teqgam Loopt maar een enekel keer dressuur L2. Gaat gewoon om ervaring opdoen. Hij heeft ook de overstap gemaakt het L springen.

Ires lekker in het Z2 rijden, gaat ook maar een paar keer mee.
En in Januari weer M gaan springen.

Verona wordt in november zadelmak gemaakt die 2 maanden lekker rijden en dan wat oefenparcourse gaan springen. En in het nieuwe jaar een paar keer B hc dressuur starten.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 08:22

ik hoop dat de hengst waar ik morgen voor het eerst op ga gecastreert word want dan mag ik er mee naar wedstrijden. Ik hoop dan dus dat ik met hem wat winstpunten in de B dress en springen haal

Wat Yentil betreft hoop ik dat ze weer helemaal de oude word en dat ik dus weer voorzichtig met haar kan beginnen....

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 08:29

Ik ga niet zoveel dressuren deze winter denk ik. Maar ik wil iig beide paarden M2 met wp'en hebben, Raimaer moet een aardig eind op weg zijn om M te mogen springen (is nu L) en Pablo wil ik M springen geklasseerd hebben. Zijn 1e start is al gepland iig.

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 09:26

emiel: L spr met wpe.. En Z2 dres
Amaretto: misschien nog een keer M springen.. (als hij nog niet vekocht is ) en dressuur kan ik niks aan doen

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 13:50

Mijn doel voor de winter is op de eerste plaats blessure vrij blijven.

Mijn merrie wil ik L startgerechtigd hebben in het springen en misschien een keer L1 dressuur starten.

Ik hoop dat mijn pony na de winter weer zoveel mag lopen, dat ie nu echt een keer kan gaan afvallen

Ik heb nog niks gepland aan wedstrijden en dat wordt wsl wel februari voor ik weer ga starten.
Als het net zo gaat als vorig jaar dan is mijn winterseizoen na 2 X springen over.

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 15:36

Mijn eerste doel deze winter is om wat meer regelmaat in het springen te krijgen, zowel les als wedstrijden. Het volgende is dan om een paar winstpunten in de L te rijden.

Met dressuur wil ik kijken of ik haar M startgerechtigd te krijgen, en als het lukt ook de eerste winstpunten.

Daarnaast zullen het ook wel lekker veel buitenritten worden, wat is er nou leuker dan over het strand rennen

Kan me herinneren dat we het aan het begin van het jaar ook eens over onze doelstellingen hebben gehad. Ik schreef toen dat ik al heel tevreden was als ze 3x L zou zijn, en inmidels is dat wel bereikt, we mogen overal L in starten.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 19:25

dat klopt, ik heb alleen geen idee meer wat ik toen heb gezegd. Zal eens wat zoeken.

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 20:38

Mijn vorige doelen waren (als ik het goed heb onthouden) Lucky M SGW, L Spr, L1 drs. M SGW en L spr zijn uitgekomen, L1 drs nog niet. Helaas heb ik me dus ivm die blessure terug moeten laten plaatsen in het spr en sgw..
Met Cheval was het doel M SGW, en dat is ook gelukt!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 09:06

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 09:12

Bitwise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 10:13

Ik mis Tolstoi in het lijstje

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 11:02

wil proberen de punten voor de l2 te halen deze winter.
en winstpunten te halen in het b springen want ga 12 nov. voor het eerst springen.
verder oefenen met crossen om volgend jaar april te starten bij ons in roden.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 13:15

nu even echt de tijd ervoor

Pablo
Z1 startgerechtigd => dat gaan we niet meer halen, ik heb dit hele jaar maar max 6 dressuurproeven gereden met hem (2 daarvan moeten nog komen) maar hopelijk zijn we wel M2 geklasseerd dan
M spr + wp => nog 2 M starts gepland dus wie weet
M sgw startgerechtigd => en wie weet nog wel een M klassering als het lekker gaat in Barchem

Raimaer
M2 startgerechtigd => dat gaan we dus ook niet meer halen, ik heb dit hele jaar ook met haar maar max 6 dressuurproeven gereden (2 daarvan moeten nog komen) maar we zijn M1 geklasseerd

M spr startgerechtigd => dat lukt niet meer
L sgw + wp => mss nog M startgerechtigd

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 13:16

Bitwise, dat was in december nog niet aan de orde

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 13:54

Mijn paard voorbereiden op zijn eerste crossseizoen. En veel buitenritjes oefenen om van zijn verlatingsangst af te komen...
Dat is mijn doel a.s winter