De inschrijfformulieren zijn te downloaden op de site of je kunt ze aanvragen per telefoon of fax. (nummers staan op de poster)
De judge hanteert het aqha rulebook.
Voor meer informatie kan men mailen naar wedstrijd@westernmovement.nl
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ace loopt nog bij Tina en die slobbert zijn moeder helemaal leeg.... Dus ik ben maar weer gestopt met rijden. 6 scheppen muesli, luzerne, wortels, en de hele dag door hooi is nog niet genoeg om haar op gewicht te houden crazycactus schreef:Helaas gaat het mij niet lukken....Ace loopt nog bij Tina en die slobbert zijn moeder helemaal leeg.... Dus ik ben maar weer gestopt met rijden. 6 scheppen muesli, luzerne, wortels, en de hele dag door hooi is nog niet genoeg om haar op gewicht te houden

ach ja beginners pleasure gaat nog niet eens goed hahaha 
fabske schreef:ik doe ook mee aan de beginners pleasure op zondag
heb helaas af moeten zeggen mijn paardje loopt niet helemaal rad en de bodem van de trailer was rot op een klein stukje maar goed is nu vervangen het rubber is alleen nog niet gedroogd wat eroverheen gelegd wordt. speciaal spul.
fabske schreef:ik niet meer toekieheb helaas af moeten zeggen mijn paardje loopt niet helemaal rad en de bodem van de trailer was rot op een klein stukje maar goed is nu vervangen het rubber is alleen nog niet gedroogd wat eroverheen gelegd wordt. speciaal spul.
dus helaas en geen vervoer maar ja belangrijker nog loopt paardje niet helemaal goed