Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Natuurlijk kan dit door een groom prima worden opgelost, maar de eigenlijke voorbrenger mist dan wel een kampioenslint uitreiking.LittleCyenne schreef:Ik vond het ook super gaan.
Was heel relax en voor mijn 1e keer in de halter was alles wel duidelijk.
Het was voor mij gister een Super dag met super prestaties in de halter van mijn 2 mannen!!!
Marieke schreef:Voor de reining een super lokatie. Goede bak met ruimte zat voor je cirkels en run downs en een goede bodem. Er lagen wel veel stenen in...
Wat ik echt erg respectloos vond, was dat de amateur reiners warm gingen rijden in de hoofd arena terwijl de jeugd nog opgesteld stond voor de prijsuitreiking. Dat kon echt niet!
, maar dat iedereen tot kwart over vier kon inrijden in de hoofdarena en dit was VOOR dat de jeugd ging beginnen (snap je het nog).....heel veel amateurs wisten dit niet, die stonden nog bij hun paarden ergens verweg op het weiland waar ook geen omroep is...Dus heel veel amateurs kregen zo na veel protest (wat ik heel logisch vind) toch even de kans om in te rijden in de hoofdarena....dat ze (organisatie)hier voor gekozen hebben tijdens de uitreiking van de jeugd snap ik ook niet, had gewoon even gewacht tot de jeugd klaar was...Dus ja erg respectloos zeker maar dat lag niet aan de amateurs
LittleCyenne schreef:Ik vond het ook super gaan.
Was heel relax en voor mijn 1e keer in de halter was alles wel duidelijk.
Het was voor mij gister een Super dag met super prestaties in de halter van mijn 2 mannen!!!
vera schreef:Ik denk dat het gros van de paarden zeer goed getraind zijn en maar een paar minuten nodig hebben om de arena te verkennen en dit hadden ze ook na de prijsuitreiking kunnen doen zoals de omroepster aangaf.
er is echt tegen de amateurs gezegt TIJDENS de uitreiking en daarna eruit..

Doordat de stallen zo ver weg waren was het wel weer mooi dat niet iedereen zomaar in en uit liep.
Sugarmiss schreef:Bunschoten is een prima lokatie die mij erg aanspreekt.

)
Daar is dit topic niet voor denk ik
XoNo schreef:Zie andere topicDaar is dit topic niet voor denk ik
En het gewone volk zie ik altijd staan, ik ben tenslotte one of 'm