waar de lead lne classe sinds een jaar een officiele classe is met een nationale titel.
er word ook geschreven over de walk en jog classe.
moet hier toch ook mogelijk zijn gaan worden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
crazycactus schreef:Leuk!!! Is de NSBA open voor alle rassen?
jeddah schreef:Je moet ervoor naar Belgie rijden omdat in Nederland nog geen NSBA club is. Wat let je om er eentje te beginnen?
Jos schreef:stond ook in de BIT dat ze de 'leadline classe' en de 'walk en jog' juist op een 'prime time' zetten in het programma.
het trekt in belgie veel kijkers . bv opa's oma's ooms tantes enz...
en dat was weer goed voor de omzet in de kantine.
. Ik zie niet in waarom het bij de WRAN niet in de C wedstrijden zou kunnen. Het zou wel een leuke stimulans zijn voor de allerkleinste ruitertjes.
. jeddah schreef:Je moet ervoor naar Belgie rijden omdat in Nederland nog geen NSBA club is. Wat let je om er eentje te beginnen?
ben ik daar iets anders over gaan denken.(ben nog steeds voor)
)
. Gister heeft hij het laatste stukje vanaf het bos ook los gereden en zelf gestuurd, ging hartstikke goed.
, kan met een Quarter én een Paint meedoen die kids- proof zijn......nu mijn conditie nog,
. Een geweldige stimulans voor de aanstormdende jeugd én promotie van de Amerikaanse rassen!!! Mijn jongste is nu net 7 geworden, we kunnen nog even een klein jaartje oefenen.... 
JanT schreef:Het is bij WRAN D wedstrijden toegestaan om onderdelen uit te schrijven die niet in het WRAN regelboek staan, zoals walk and jog klassen en wat je nog maar meer kan verzinnen. Voor deze onderdelen heb je geen Federatie startnummers nodig en de regels mogen door de organiserende stal of vereniging bpaald worden.
Mits niet in strijd met regels die gemaakt zijn ter bescherming van mens en dier.
Dus geen personen onder de 18 op een hengst, al is deze nog zo braaf en heeft hij nog nooit iemand wat gedaan.
Citaat:302. Het voor- of uitbrengen van hengsten is uitsluitend toegestaan aan deelnemers die zijn ingedeeld in de categorieën "A" en "P" (volgens artikel 300) en bovendien op 1 januari van het lopende jaar een leeftijd van 19 jaar of ouder hebben.