Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Betrokken nieuwsprogramma
met Nederlands nieuws dat de kijker raakt, met aandacht voor de mensen om wie het gaat. Al het nieuws, groter of kleiner, wordt heel dichtbij gebracht. Elke dag trekken verslaggevers het land in om reportages te maken over onderwerpen die de kijkers zullen raken. Elke avond sluit 4 in het land af met opmerkelijk nieuws, een grappig verhaal of een knipoog.
marchien schreef:en de eerste uitslagen zijn al te zien bij www.whoa.nl.
van de eerste dag voor diegene die het wil weten

marchien schreef:je klikt de site aan van www.whoa.nl en ga dan links kijken bij uitslagen, die klik je aan en dan ga je een beetje scrollen en dan zie je het wel staan. succes bij wedstrijden en die aanklikken en dan zie je uitslagen staan
Banjer schreef:marchien schreef:je klikt de site aan van www.whoa.nl en ga dan links kijken bij uitslagen, die klik je aan en dan ga je een beetje scrollen en dan zie je het wel staan. succes bij wedstrijden en die aanklikken en dan zie je uitslagen staan
kan je misschien een link plaatsen? ik heb de hele links-pagina doorgespit, maar ik kan echt niks vinden...
Banjer schreef:
kan je misschien een link plaatsen? ik heb de hele links-pagina doorgespit, maar ik kan echt niks vinden...