Zelf wil ik gaan kijken en uiteraard supporteren voor wie mee doet!!
Groetjes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. op woensdagmorgen is de hengsten keuring, tis alleen zo **********vroeg.
Als alles een beetje meezit wil ik volgend jaar gaan starten en dan is het wel zo fijn als je de lokatie en het hele reilen en zeilen al een beetje gezien hebt
tijdens de Landen Competitie!
Ik kijk niet op 100km
Dit jaar wil ik nog niet starten, nog iets te vroeg. 
jeddah schreef:Het volgende EK zou juist niet in Aken zijn Xono.. maar meer naar het zuiden. Er zal waarschijnlijk wel weer een DK gehouden worden volgend jaar, hopelijk wel in Aken, ik ga dan misschien ook.
Dit jaar ga ik helaas niet, ook niet om te kijken, maar wens natuurlijk iedereen heel veel succes en vergeet niet ons Nederlands Team aan te moedigentijdens de Landen Competitie!
Ons Team betsaat uit Ellen Welten, Gerda Vis, Aline De Jong, Brigitte Drost en Ed Gosen!
kan ik door de week gaan kijken en aanmoedigen. 
jeddah schreef:Je kan toch naar de DK volgend jaar? Is ook een grote show, met 4 judges!!

....... Ik ga ook niet kijken, mijn agenda zit al volgeboekt, helaas.
.jeddah schreef:Waarom zou je niet hoog eindigen?? Hij ziet er toch goed uit? Mooi in balans enzo?! Komt vast wel goed met jullie!
.
! Hopelijk heeft hij het stilstaan dan helemaal door en staat ie in Aken prachtig te showen!
. jeddah schreef:Okee dan!!! Komt vast helemaal goed! In Duitsland heeft ie het toch ook goed gedaan met aardige tegenstand?!

Mac schreef:jeddah schreef:Shane is geen echt halterpaard, maar het is wél een correct paardje. Meer een stock type. Daar moet de jury maar net van houden. Ach, en ik vind het leuk om te doen, zo met mijn paard bezig zijn.
!Westernfjord schreef:Yes, ik ga het hele weekend kijken en het Nederlandse team aanmoedigen. Mijn zus gerda start, ben benieuwd wat ze ervan 'bakt'!
*o/*
Ha, ha, ik moet ook maar een Paint gaan aanschaffen, kunnen we een familieteam gaan starten!
!