[WN] dawra 13 november in aalsmeer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hobbelheks

dawra 13 november in aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 14:10

weet iemand wat meer te vertellen over deze wedstrijd en wie gaan er starten?

ik zit er over te denken daar een eerste wedstrijd te starten met marco puur als oefening in de pleassure en hm.
kan iemand me vertellen hoe het zit met mixklasses en 100%?

johanna29

Re: dawra 13 november in aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 14:13

Hallo,

Als je nog een paar nachtjes rustig kunt slapen dan zal ik je maandag presies vertellen hoe het werkt !!

Tot maandag,

gr. johanna

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 14:30

hahah ik ben weer eens te ongeduldig

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 23:38

En het wordt gehouden bij stal wennekers dat weet ik van CounTree hier op bokt.
Voor die gene die er nog nooit is geweest die kijkt zijn ogen uit zo groot is het daar.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 18:31

Hallo Susan,

Johanna zal je ongetwijfeld goed op de hoogte hebben gebracht.

Wellicht zijn er meer mensen die met deze vraag rondlopen, hierbij eventjes een korte uitleg:

In de mixklasse mogen paarden starten met minimaal 50% aantoonbaar Arabisch bloed, dus ook Arabische Volbloeds. (bij onduidelijkheid ivm geen percentage op stamboekpapier, neem contact op met de DAWRA)

In de 100% cq AV klasse mogen alleen Arabische Volbloed paarden starten dus 100% Arabisch bloed.

Zowel in de open rubrieken als beginners rubrieken zullen mixklasse en AV klasse worden uitgeschreven.

Meer info over reeds verreden wedstrijden met mixklasse is te vinden op www.dawra.nl bij uitslagen.
Of neem contact op met de DAWRA. Graag leggen wij e.e.a. uit.

Op de website zal t.z.t. ook het programma en inschrijfformulier te vinden zijn.

En inderdaad MSQuincyTE ....het is er enorm!! Zie ook www.stalwennekers.nl

Gaarne tot ziens!
Nancy

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:32

hallo,

houdt dit dan in dat de wedstrijd van 5 november niet doorgaat en deze verplaatst is naar 13 november

Groetjes joyce

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 02:13

zo staat het idd wel in de kalender

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 07:09

Hmmm, ik had het ook al gezien op de DAWRA-site. Ik hoop dat het programma voor mij een beetje gunstig uit gaat vallen, anders vrees ik dat ik, vanwege de lange reistijd, terug moet komen op mijn eerdere uitroep dat ik er afgelopen augustus niet bij was, maar de volgende keer (november dus) absoluut weer van de partij zou zijn!

Misschien is het ook een idee om alvast te polsen hoeveel beginners ermee doen? Hoe meer, hoe groter de kans dat ik in ieder geval mee ga proberen te doen!! Heb er namelijk wel zin in!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 08:41

Hmmmm... mag een DAWRA lid met het avs-je van iemand anders starten? Ik heb een western avs-je maar zelf heb ik veel te veel wedstrijd vrees om haar ooit te starten... maar een vriendin van me vindt het wel leuk... En Scaal staat al gestald op Wennekers, lekker makkelijk dus

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 10:39

Kijk even op de website van de DAWRA, daar staan de regelementen, daar staat het vast wel in.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:09

Ik kan (zo gauw?) helaas niets vinden over het starten op het paard van een ander. Dus als iemand mij hier over kan informeren dan graag.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 15:30

raven schreef:
hallo,

houdt dit dan in dat de wedstrijd van 5 november niet doorgaat en deze verplaatst is naar 13 november

Groetjes joyce

Ja klopt.

Voor jou trouwens een stuk dichterbij.
Enkele reis scheelt het ca. 47 km!

Gr. Nancy
Laatst bijgewerkt door CounTree op 20-09-05 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 15:32

Hoi,

je kunt bij de DAWRA starten op een paard van een ander, geen probleem!

Groetjes,

Krista

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 15:52

Kaunos schreef:
Hmmm, ik had het ook al gezien op de DAWRA-site. Ik hoop dat het programma voor mij een beetje gunstig uit gaat vallen, anders vrees ik dat ik, vanwege de lange reistijd, terug moet komen op mijn eerdere uitroep dat ik er afgelopen augustus niet bij was, maar de volgende keer (november dus) absoluut weer van de partij zou zijn!

Misschien is het ook een idee om alvast te polsen hoeveel beginners ermee doen? Hoe meer, hoe groter de kans dat ik in ieder geval mee ga proberen te doen!! Heb er namelijk wel zin in!

Hoi Nicole,

Het lijkt verder dan dat het werkelijk is, want de afstand voor jou valt echt reuze mee.

Zoals destijds heb ik nu ook weer ff de cd foon geraadpleegd:

Snelste route jouw adres te Eindhoven naar
- het adres te Bunschoten is 127.05 km reistijd 1 uur 17 min.
- Stal Wennekers te Aalsmeer is 133.55 km reistijd 1 uur 20 min.

Verschil is slechts 3 min! Uiteraard met aangepaste snelheid ivm trailer is het tijdsverschil iets groter.

Met de afstand hebben we juist rekening gehouden! Het verbaaste ons dat de afstand naar deze lokatie voor bijna alle DAWRA leden praktisch hetzelfde was en voor de meeste zelfs een heel stuk korter. Mede hierdoor is deze lokatie als alternatief gekozen. We moesten nou eenmaal ergens naar uitwijken en zijn danook erg blij dat we van harte welkom zijn op deze giga lokatie!
Laatst bijgewerkt door CounTree op 20-09-05 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 18:46

Ik neem aan dat je DAWRA lid moet zijn om te mogen starten? Mijn vriendin is dat iig...maar wat zou het kosten om zelf evt. lid te worden? Hmmm... misschien dat ik na 13 november toch besluit om het toch maar wel western te blijven rijden... Ik zit momenteel even te twijfelen wat het lekkerst / best is voor Scaal.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 19:30

Het is niet verplicht om DAWRA lid te zijn. Niet dawra leden betalen een toeslag per rubriek. Dat zal t.z.t. op het inschrijfformulier vermeld staan.

Voor de juiste tarieven betreffende lidmaatschap mail dan even naar Anja Diepaar@planet.nl of heb je dat toevallig al gedaan?? Dan zal het antwoord spoedig volgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 07:36

Let wel even op het tijdig aanvragen van een startnummer...

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 06:11

Nou Jasja, meedoen met Escala !!! Leuk !

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 07:19

Sammy_Jo schreef:
Nou Jasja, meedoen met Escala !!! Leuk !

Iieeeek... zelf mee doen bedoel je??? Dat is helemaal niet leuk... (ben ik een veel te grote stresskip voor...)

On topic; ik hoop zo ergens informatie te vinden wanneer je uiterlijk in moet schrijven... want Scaaltje is nu aan de ventipulmin vanwege een beginnende bronchitis en daar had ze gisteren een behoorlijk heftige reactie of. Enkele minuten nadat mijn bf de medicijnen had gegeven gutste het zweet letterlijk aan alle kanten van haar af en heeft hij een kleine eeuwigheid met haar gewandeld om haar weer droog te laten worden en gezocht naar iemand met een hoop parate paardenkennis om ook even een kijkje naar Escala te nemen. Ik heb dus maar niet gereden gisteren en wil dus even afwachten of ze wel fit genoeg zal zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 07:24

Met ventipulmin in het bloed mag een paard uberhaupt niet starten volgens mij.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:40

Sonja schreef:
Met ventipulmin in het bloed mag een paard uberhaupt niet starten volgens mij.

Vandaag even aan de VA gevraagd; volgens haar mag je 14 dagen na de laatste ventipulmin dosis weer starten.

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 16:55

kom gewoon starten je heb nog een maand de tijd voor dat het zover is. Ik had ook wedstrijd vrees maar het is er altijd erg gezellig met iedereen.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 17:08

haha ik kom alleen om de dawra te spomnsoren, zal wel als laatste eindigen
heb marco net een paar maand en is daarvoor altijd erg slecht engels bereden, dus vikki gewopon meerijden

ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 19:38

Ben voor het eerst op bokt vandaag, en al iets over DAWRA gevonden, en zowaar Jasja en Escala! Dit ereldje is inderdaad klein!
Ik ga eerst weekje naar Drenthe met Ara (arinna) en mijn man Vincent met Jamin. Daarna besluit ik of ik naar Aalsmeer kom! Ligt wel in de bedoeling! Ik heb er ooit een clinic gereden met Fred Thornton.... En weeres wat anders dan Bunschoten! Vincent wil vast Jamin mee om in het Amsterdamse bos te rennen. Dat wordt dan weer brullen.....

ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 19:40

oja, zie je wel, handig... er moet staan wereldje, en ik ben Annet. Er waren al te veel gebruikers met Annet, dus snel Ara, de roepnaam van mijn knollie verzonnen....